De huisdierendokter

Forum voor vragen over het gebruik van medicijnen/zalfjes/druppels/pillen, bijwerkingen, voedingssupplementen, het toedienen van medicijnen, etc.
Plaats reactie
Yenneke
Huiskat
Huiskat
Berichten: 14
Lid geworden op: 19 mei 2019 15:26

De huisdierendokter

Bericht door Yenneke »

Hallo allemaal,

Zijn er leden die bekend zijn met de kruiden van de huisdierendokter? Had hier graag wat meer ervaringen over gelezen.. wij starten nu een kuur voor allergie bij onze coondame van hun kruiden.
Ze hebben echt voor vanalles kruiden ter beschikking vandaar mijn interesse om ervaringen te horen van mensen die hier bekend mee zijn.
Groetjes Annick
Moni3
Lynx
Lynx
Berichten: 136
Lid geworden op: 10 mar 2019 17:10
Locatie: Mokum

Re: De huisdierendokter

Bericht door Moni3 »

Ik gebruik voor Kees kruiden van de Huisdierendokter, maar niet voor allergieën dus daar kan ik niets over zeggen.
Kees heeft spondylose, en sinds zij deze pillen krijgt beweegt zij iets soepeler, en wast zij zichzelf nu ook onder de staart en een stukje van haar onderrug. Ook gaat haar staart iets verder omhoog. Maar.... zij rent niet rond als een jonge hinde hoor!
Misschien als je de naam van het medicijn dat jij in gedachte hebt in de zoekfunctie (rechts boven) ingeeft dat je dan gerichtere reacties krijgt.
Moni, hofdame van Kees, (2004-2022, de laatste 3 jaar bij mij) en Lappie (2006, vanaf 2022 bij mij).
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5568
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: De huisdierendokter

Bericht door Anne »

Ja ik ben er bekend mee, ik heb al regelmatig eurologist gebruikt voor blaasklachten en met succes.
Ook wel een paar keer de ervaring gehad dat bepaalde kruiden niks deden, of in ieder geval niet het verwachte resultaat geven. Zal wel bij elke situatie weer anders zijn
Weet je ook waar je poes allergisch voor is?
Ik hoop voor je poes dat de kruiden goed aanslaan, succes ermee
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6803
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: De huisdierendokter

Bericht door Dinky »

Hier een poging gedaan om destress te geven en eurologist. Helaas geen succes omdat de pillen werden geweigerd waardoor ik niets kan zeggen over de werking helaas.
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
linda079
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 jun 2019 10:17

Re: De huisdierendokter

Bericht door linda079 »

Hoi,
Ik ben heel blij met de huisdierendokter!!
Mijn kater krijgt Eurologist tabletjes naast zijn gewone voer en zijn blaasgruis is alweer een hele tijd weg! Niks speciaal voer, daar werden de urinewaardes alleen maar slechter van!
Ik verkruimel het tabletje, meng het met wat koffieroom en geef het hem in een spuitje.
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5568
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: De huisdierendokter

Bericht door Anne »

Ik geef Hobbel nu al drie weken liseng van de huisdierendokter voor haar niesziekte en het gaat al een stuk beter met Hobbel :smile: Ze rochelt nauwelijks meer en de snotterbellen lijken te zijn verdwenen. haar vieze oogjes zijn ook al een stuk minder
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
Plaats reactie