Thiafeline, hoe belangrijk zijn vaste tijden?

Forum voor vragen over het gebruik van medicijnen/zalfjes/druppels/pillen, bijwerkingen, voedingssupplementen, het toedienen van medicijnen, etc.
Gebruikersavatar
Lieselotje
Panter
Panter
Berichten: 536
Lid geworden op: 14 jan 2017 08:48

Re: Thiafeline, hoe belangrijk zijn vaste tijden?

Bericht door Lieselotje »

Ik heb wel ervaring met 2x daags thiafeline voor Lotje. 2.5 mg kreeg ze en daar bleef ze stabiel op. Met vloeibaar heb ik geen ervaring.ik had van de week gereageerd maar zag later dat het niet was verzonden. Ik zou op mn eigen gevoel afgaan en voor jezelf opletten dat je er niet mee in aanraking komt. Oh ja ik verpulverde de tabletjes maar ik zou als ik het had geweten lievet voor iets vloeibaars zijn gegaan.

Verstuurd vanaf mijn LM-G710 met Tapatalk

Gebruikersavatar
snorrebaard
Poema
Poema
Berichten: 335
Lid geworden op: 17 nov 2009 22:07

Re: Thiafeline, hoe belangrijk zijn vaste tijden?

Bericht door snorrebaard »

Bedankt, Dinky en Lieselotje voor jullie reacties!
Ja inderdaad, maar Pluisje is ook niet meer zo actief.
Ik merkte gisteren een rood puntje op Miekes tong, ik vrees dat de ureum te hoog aan het worden is en ze wondjes in haar mondje begint te krijgen... Vanmorgen dronk ze ook niet zo makkelijk met het spuitje, alsof er iets met haar mond was.
Ik ben nu nog even de pilletjes Thiafeline aan het uitgeven, daarna volledig op Apelka, toen deed ze het goed (of was dat nu toeval). Ik heb de indruk dat regelmaat toch wel goed is bij het geven van schildkliermedicatie.
"Dogs come when they’re called;
cats take a message and get back to you later.”

~ Mary Bly
Gebruikersavatar
Lieselotje
Panter
Panter
Berichten: 536
Lid geworden op: 14 jan 2017 08:48

Re: Thiafeline, hoe belangrijk zijn vaste tijden?

Bericht door Lieselotje »

Ik gaf het in ieder geval op vaste tijden 6.00 smorgens en 18.00 uur avonds. Daar was Lotje ook stabiel op.

Verstuurd vanaf mijn LM-G710 met Tapatalk

Plaats reactie