iemand ervaringen met atopica en de bijwerkingen?

Forum voor vragen over het gebruik van medicijnen/zalfjes/druppels/pillen, bijwerkingen, voedingssupplementen, het toedienen van medicijnen, etc.
Plaats reactie
marloess
Kitten
Berichten: 10
Lid geworden op: 17 sep 2015 18:00

iemand ervaringen met atopica en de bijwerkingen?

Bericht door marloess »

Mijn poes heeft diabetes en blijkt nu ook allergisch te zijn. Op een kuur reageerde ze goed maar omdat dit ook zeer slecht voor haar diabetes is, gaan we over op atopica druppels.Schijnt vies te zijn.Hoe kan ik dit toedienen en hoe zit het met de bijwerkingen? met name braken wordt wel genoemd
kansarmedieren
Jaguar
Jaguar
Berichten: 642
Lid geworden op: 11 jun 2011 14:46
Locatie: Eck en Wiel
Contacteer:

Re: iemand ervaringen met atopica en de bijwerkingen?

Bericht door kansarmedieren »

Je kan capsules nemen die gebruik ik ook voor een opvangkat.
Gebruikersavatar
Streepjeskat
Kitten
Berichten: 8
Lid geworden op: 01 jul 2016 18:37

Re: iemand ervaringen met atopica en de bijwerkingen?

Bericht door Streepjeskat »

Bij onze poes kan ik de atopica gewoon toedienen met voer, zowel over de brokken als vermengd met het natvoer. Zij had in het begin alleen last van een verzwakt immuunsysteem en heeft (omdat ze al drager was) een lichte vorm van niesziekte gekregen. Daarna heeft zij (gelukkig!) geen enkele bijwerkingen meer gehad.
Volgens de bijsluiter van de atopica mogen deze druppels niet gebruikt worden bij katten die diabetes hebben. Je dierenarts zal kunnen aangeven of dit in jullie specifieke geval ook zo is.
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5434
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: iemand ervaringen met atopica en de bijwerkingen?

Bericht door nellebel »

flippie had tabletten die ik maalde onder haar eten.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Plaats reactie