Facebook pagina CBD olie voor dieren

Forum voor vragen over het gebruik van medicijnen/zalfjes/druppels/pillen, bijwerkingen, voedingssupplementen, het toedienen van medicijnen, etc.
Gebruikersavatar
Ennakee
Jaguar
Jaguar
Berichten: 726
Lid geworden op: 12 nov 2015 01:16

Re: Facebook pagina CBD olie voor dieren

Bericht door Ennakee »

Hoewel ze niet genezen is, had ze wel tot het einde een hele goede kwaliteit van leven mede dankzij de CBD olie.

Dus ik vind echt dat dit product beter en meer onder de aandacht gebracht mag worden op dit forum, zo ook de THC olie. Omdat ze in situaties zoals o.a. met tumoren samen de beste resultaten opleveren.
Daarom zou het mooi zijn als er ook hier een topic zou komen waar mensen die het voor hun katten gebruiken hun ervaringen en reacties kunnen plaatsen. Vergelijkbaar als 'Pluisje' een bundeling van kennis, ervaring en raad. Zodat ook gastbezoekers op het forum eenvoudig toegang krijgen tot deze informatie.

Wie zou dit topic willen starten ?
Omnia
Lynx
Lynx
Berichten: 113
Lid geworden op: 06 mei 2016 17:29

Re: Facebook pagina CBD olie voor dieren

Bericht door Omnia »

Dat lijkt mij een goed idee, alleen ik heb geen rechtstreekse ervaring. Wel heb ik al veel positieve verhalen op internet gelezen. Ook op de FB pagina staan frappante verhalen die de moeite waard zijn om te lezen.
Dus mocht je al een eigen FB pagina hebben dan kan ik het zeker aanraden om lid te worden.

Dit is een FB pagina voor alle soorten dieren. Er bestaan ook nog besloten Facebook groepen voor CBD Olie voor kat, hond en paard. Deze groepen hebben wel veel minder leden dan de eerder genoemde groep van Amber Jongman.
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6809
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Facebook pagina CBD olie voor dieren

Bericht door Dinky »

Uhm, we hebben nu toch dit topic? Waarom dan nog een andere aanmaken?
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Gebruikersavatar
Ennakee
Jaguar
Jaguar
Berichten: 726
Lid geworden op: 12 nov 2015 01:16

Re: Facebook pagina CBD olie voor dieren

Bericht door Ennakee »

Omdat dit verwijst naar een Facebook pagina?

En niet concreet naar de functie en mogelijkheden van CBD / THC olie?
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Facebook pagina CBD olie voor dieren

Bericht door Adriana »

heb nieuw topic aangemaakt, moet dacht ik nog langs Admin.
zal de links naar alle topics waarin al sprake is van veterinair gebruik in dat topic zetten.
of als iemand anders dat wil doen, graag! :eclap: :grin:
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Plaats reactie