Facebook pagina CBD olie voor dieren

Forum voor vragen over het gebruik van medicijnen/zalfjes/druppels/pillen, bijwerkingen, voedingssupplementen, het toedienen van medicijnen, etc.
Omnia
Lynx
Lynx
Berichten: 113
Lid geworden op: 06 mei 2016 17:29

Facebook pagina CBD olie voor dieren

Bericht door Omnia »

Graag wil ik jullie attenderen op de Facebook pagina" CBD olie voor dieren". Dit is een besloten groep waar je lid van kunt worden. Er wordt veel informatie uitgewisseld over de ervaringen en het gebruik van o.a. CBD olie en THC olie in de strijd bij aandoeningen bij dieren.

Je kunt er veel info en steun vinden.


https://m.facebook.com/groups/942065905 ... 5905881282
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Facebook pagina CBD olie voor dieren

Bericht door Adriana »

moet je, als je lid wilt worden, door iemand voorgedragen worden?
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6814
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Facebook pagina CBD olie voor dieren

Bericht door Dinky »

Zoals ik het zie hoef je alleen op de knop lid worden te klikken?
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Facebook pagina CBD olie voor dieren

Bericht door Adriana »

ik heb overal op geklikt maar dat brengt mij niet verder der der....
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6814
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Facebook pagina CBD olie voor dieren

Bericht door Dinky »

Nadat je klikt op 'lid worden' moet je door de pagina beheerder geaccepteerd worden. Meestal zit daar geen proces achter maar het kan zijn dat de beheerder aan het werk is en je aanmelding pas vanavond ziet bijvoorbeeld. Als die het vinkje geaccepteerd heeft gezet kan je verder op de fb pagina.
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Cerna

Re: Facebook pagina CBD olie voor dieren

Bericht door Cerna »

Ik zie dat Amber Jongman de beheerder is. Zij is erg drukbezet dus het kan wel even duren voordat ze reageert.
Amber is ook kattenfluisteraar en heeft mij vorig jaar op het goede spoor gezet wat betreft Milka's blaasstenen en afgelopen juni heeft ze contact gelegd met Cerná.
Dit is haar website en hier staat ook een stukje over CBD-olie: http://www.tussendierenmens.nl/page/cbd-olie-dieren

@Adriana: ook je album updaten (zie bij jou ook alleen maar kruisjes :smile: )?
Omnia
Lynx
Lynx
Berichten: 113
Lid geworden op: 06 mei 2016 17:29

Re: Facebook pagina CBD olie voor dieren

Bericht door Omnia »

Om tot deze groep toegang te krijgen moet je zelf al een fb pagina hebben. Dan is het een kwestie van aanmelden via de button lid worden. Aansluitend ontvang je van Amber Jongman een bevestiging via je mail. Daarna heb je toegang tot de groep.

Er staan erg veel interessante onderwerpen, ook op het vlak van dierengedrag. En ervaring met het gebruik van cbd / thc olie

Gisteren had deze groep 357 geregistreerde leden.
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Facebook pagina CBD olie voor dieren

Bericht door Adriana »

heb geen facebook en dat trekt me ook totaal niet...
was nieuwsgierig maar ben op het vlak van de thc-productie intussen ervaren en doorgeleerd. en voor ervaringskennis houd ik het maar bij de Kattensite.
nu nog 'bewijs' dat het ook bij het personeel werkt, pse..
katzels vinden mijn druppels niet vies en ik ga Enzo binnenkort wat cbd/thc geven!

en ja, ik weet van het kruisjes-drama in mijn fotoalbum.. :-(
missch binnenkort tijd en fut om wat foto's te plaatsen maar dat moet ik dan ook nog leren via dat programma. weet eigenlijk niet hoe Admin omgaat met kruisjes-albums..
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Cerna

Re: Facebook pagina CBD olie voor dieren

Bericht door Cerna »

Ik ben de meeste foto's aan het herplaatsen en zodra ik klaar ben, geef ik Roland een seintje en dan verwijdert hij alle berichten die voor 3 augustus zijn geplaatst en ben ik weer up-to-date.

Maar weet waar je aan begint want je moet eerst alle foto's in MijnAlbum plaatsen en soms heeft de Kattensite kuren en weigert alle foto's omdat ze zogenaamd te groot zijn. Maar wanneer je het een dag later dan weer probeert, lukt het wel.
Had ik een heleboel foto's kleiner gemaakt (onder 700 pixels), vond 'ie het nog niet goed. Grrrrrr.
Gebruikersavatar
Rik
Tijger
Tijger
Berichten: 7658
Lid geworden op: 24 mei 2014 02:30

Re: Facebook pagina CBD olie voor dieren

Bericht door Rik »

<offtopic mode>Ik dacht juist dat je de foto's van mijnalbum niet kleiner hoefde te maken. Als je die "S"-formaat kiest zou die altijd goed moeten zijn. Of het moet misschien zo zijn daar het een foto is die heel plat is want dan is die 360 hoog maar kan die dus wel breder zijn dan 700. Dan kun je hem "uitsnijden" (rechts klikken op foto in album) zodat de breedte minder dan 2x de hoogte is een dan moet het volgens mij goed gaan. (Of er moet dus inderdaad af en toe iets heel raars met myalbum)</offtopic mode>
Grtz, Rik
Bono ♂ & Yuna ♀ ( † Bowy ♀ ) (Fotoalbum)
Cerna

Re: Facebook pagina CBD olie voor dieren

Bericht door Cerna »

Oeps. (tis Chinees voor mij wat je schrijft :eeh: )

Ik zie sowieso geen bewerkingsprogramma in MijnAlbum (ben er niet zo handig mee) en zodra ik het seintje kreeg van dekattensite, ben ik de foto's in 'mijn afbeeldingen' gaan verkleinen. Maar het gekke was dat de foto's die ik daarvoor had geplaatst veel groter waren en die werden zonder probleem geaccepteerd. Snap er niets van, maar zonet ging het weer goed.

Het liefst zou ik echter grote foto's willen plaatsen zoals ik ze ook in mijn eigen documenten/afbeeldingen heb zitten en zoals ze ook in MijnAlbum staan, maar zodra ik ze dan hier plaats zijn ze veel kleiner. Ik zie dat Erik altijd grote foto's heeft, maar misschien gebruikt hij een ander programma? En de foto van jouw mooie blote benen (28 juli) is ook veel groter dan de rest. Hoe zit dat?
Gebruikersavatar
Ennakee
Jaguar
Jaguar
Berichten: 726
Lid geworden op: 12 nov 2015 01:16

Re: Facebook pagina CBD olie voor dieren

Bericht door Ennakee »

Volgens mij kunnen jullie deze discussie beter elders voortzetten, dit heeft niets te maken met het topic onderwerp Facebook groep CBD Olie voor dieren
Gebruikersavatar
Rik
Tijger
Tijger
Berichten: 7658
Lid geworden op: 24 mei 2014 02:30

Re: Facebook pagina CBD olie voor dieren

Bericht door Rik »

<offtopic>
yep, heb het offtopic-antwoord al hiernaartoe verhuisd.
http://www.dekattensite.nl/phpBB2/viewt ... 72#p677872
</offtopic>

(admin zou dit hier e.v. op kunnen schonen)
Grtz, Rik
Bono ♂ & Yuna ♀ ( † Bowy ♀ ) (Fotoalbum)
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Facebook pagina CBD olie voor dieren

Bericht door Adriana »

we kunnen hier natuurlijk ook onze ervaringen met cbd/thc olie plaatsen.
kater Jaap is er erg van opgeknapt, Enzo binnenkort en wie weet .. misschien nog wel meer.... :pdtdrug:
en d'r is echt niks engs aan en voor een groot deel ook nog legaal..
zelf voel ik me niet verslaafd maar ga afbouwen richting operatie. daarna weer opbouwen...
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Cerna

Re: Facebook pagina CBD olie voor dieren

Bericht door Cerna »

Ook Cerná had er baat bij nadat ik de dosering verhoogd had naar 2x daags 2 druppeltjes. Ze werd weer veel actiever, sjouwde weer met haar Kong door het huis en zong complete concerten terwijl het speeltje voor haar voeten lag (ook midden in de nacht).
Had ik er maar eerder van geweten dan hadden we de tumor misschien effectief aan kunnen pakken. Nu was het voor haar helaas te laat. :cry:
Plaats reactie