Gabapentine bij zenuwpijn

Forum voor vragen over het gebruik van medicijnen/zalfjes/druppels/pillen, bijwerkingen, voedingssupplementen, het toedienen van medicijnen, etc.
Plaats reactie
selma
Huiskat
Huiskat
Berichten: 31
Lid geworden op: 09 aug 2014 11:34

Gabapentine bij zenuwpijn

Bericht door selma »

Hallo iedereen, ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met het epileptie middel Gabapentine? ? (Maar dan voor zenuwpijn). Kon met de zoekfunctie niets vinden dus als er al een topic over bestaat, excuses.
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9309
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: Gabapentine bij zenuwpijn

Bericht door castratenkoor »

Ik heb geen ervaring met het gebruik. Als je op Google zoekt is er van alles over te vinden.
6-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolle**
Teun '09 Rik+Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
selma
Huiskat
Huiskat
Berichten: 31
Lid geworden op: 09 aug 2014 11:34

Re: Gabapentine bij zenuwpijn

Bericht door selma »

Oh, ik heb al best veel gekeken op google maar zoveel vind ik er niet over. Geen persoonlijk verhaal ofzo van iemand met een kat met fantoompijn bijv. die Gabapentine gebruikt. *En ook niet als ik in het engels zoek... Het gaat niet zo zeer om de informatie over het middel zelf meer om persoonlijke ervaringen. Dat vind ik altijd wel fijn voordat mijn kat na al genoeg gedoe en medicatie en stress de laatste weken weer aan de medicatie gaat.
Fanta
Kitten
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 jan 2015 00:34

Re: Gabapentine bij zenuwpijn

Bericht door Fanta »

Hoi Selma, ondertussen al enige andere bronnen hierover gevonden ? En of zelf ervaring opgedaan ? Ik kwam namelijk zelf op dit forum terecht omdat ik op Google dezelfde zoekterm gebruikte en zou er graag meer over lezen...
Gebruikersavatar
Zotvanpoezen
Tijger
Tijger
Berichten: 1440
Lid geworden op: 19 sep 2018 16:19
Locatie: Pajottenland /Vlaams Brabant

Re: Gabapentine bij zenuwpijn

Bericht door Zotvanpoezen »

Ik ben toevallig op deze heel oude topic beland. Ik reageer hier even voor het geval er iemand in de toekomst hier ook toevallig zou terecht komen met vragen over zenuwpijnen en Gabapentine.
Ik weet dat er bijna niets te vinden is op internet over Feline Hyperesthesie (overgevoelige huid, zenuwpijnen) en de oorzaak en behandeling ervan, en daarom zou ik graag helpen met tips om de kat weer een normaal leven te geven. Want ik weet dat aan zulke katten meestal "een spuitje" gegeven wordt omdat dierenartsen hier ook dikwijls geen raad mee weten.
Groetjes van een gelukkig "baasje" van een poes die uit de hel geraakt is.
viewtopic.php?f=5&t=32802fotoalbum (fotoalbum)

Kopje van Filou (9- 2011), Duvel (4-2012) en Froufrou (7-2015)
Plaats reactie