Oorzalf Carbimazol 10%

Forum voor vragen over het gebruik van medicijnen/zalfjes/druppels/pillen, bijwerkingen, voedingssupplementen, het toedienen van medicijnen, etc.
Plaats reactie
Gepke
Kitten
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 okt 2013 13:42

Oorzalf Carbimazol 10%

Bericht door Gepke »

Mijn oudste poes heeft een verhoogde schildklierwerking. Gebruikte oorzalf hiervoor maar helaas allergische reactie. Daarom weer terug op Felimazoletabletten. Nu heb ik nog vier gloednieuwe spuitjes met Carbimazol 10% over. Houdbaar tot in 2015. Iemand belangstelling?
LoesjeBE
Kitten
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 nov 2013 15:18

Re: Oorzalf Carbimazol 10%

Bericht door LoesjeBE »

Hoi Gepke!

Ben hier nieuw, moet me nog voorstellen enzo maar dit is de eerste post die ik in mijn search tegenkwam.
Ons Pamela (14j, hyperthyroide en chronisch nierfalen) heeft 2 keer heel slecht op Felimazole gereageerd.
Nu dus over naar de (veel te dure) Carbimazol oorzalf.
Als ze goed reageert zouden we evt. meds kunnen ruimen? Ik heb nog 2 potjes bijna vol, een van 2,5mg en een van 5mg.
Als er al iemand effectief de zalf kan gebruiken mag die persoon wel voor hoor, de zalf moet nog bezorgd worden (BE) en moet nog 4 weken geprobeerd worden.

Grz!!
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6820
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Oorzalf Carbimazol 10%

Bericht door Dinky »

Gepke is op 27 oktober 2013 voor het laatst online geweest, misschien is het handig om Gepke een PB te sturen?
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Gepke
Kitten
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 okt 2013 13:42

Re: Oorzalf Carbimazol 10%

Bericht door Gepke »

Hallo hier is Gepke weer! Ik wil heel graag ruilen! Fleur krijgt 15 mg. per dag dus de potten Felimazole vliegen er door heen. Maar sowieso wil ik graag iemand blij maken met de 4 spuitjes oorzalf die inderdaad. schrikbarend duur zijn en dus veel te jammer om zomaar weg te gooien. Ik hoop dat jouw Pamela goed reageert op de oorzalf. Ik ben hier ook nog vrij nieuw en heb geen idee hoe we een PB versturen maar dat kan Dinky ons vast wel vertellen?
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6820
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Oorzalf Carbimazol 10%

Bericht door Dinky »

Onder het geplaatste bericht hier zie je als het goed is pb staan in een vakje.
Wanneer je daar op klikt opent nieuw scherm waar je een persoonlijk berichtje kan sturen die alleen de ontvanger kan zien ;-) hij gaat pas weg uit het postvak uit wanneer de ontvanger hem heeft geopend.
Blij te lezen dat jullie elkaar kunnen helpen :-)
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Gepke
Kitten
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 okt 2013 13:42

Re: Oorzalf Carbimazol 10%

Bericht door Gepke »

Bedankt Dinky, zag het nu inderdaad en al uitgeprobeerd. Begrijp ik het goed dat ik wel steeds op de site moet kijken voor antwoord, dus geen email krijg?
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6820
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Oorzalf Carbimazol 10%

Bericht door Dinky »

Ik krijg wel een mail wanneer ik pb ontvang maar weet niet of ik dat apart heb ingesteld (volgens mij niets voor gedaan). Stuur je wel even test pb ;-)
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Gepke
Kitten
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 okt 2013 13:42

Re: Oorzalf Carbimazol 10%

Bericht door Gepke »

Test PB aangekomen en ik heb PBcontact met LoesjeBE. Kortom alles werkt. Met dank!
Plaats reactie