wie heeft er voor een leuk prijsje felimazole te koop??

Forum voor vragen over het gebruik van medicijnen/zalfjes/druppels/pillen, bijwerkingen, voedingssupplementen, het toedienen van medicijnen, etc.
Plaats reactie
chelly
Kitten
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 aug 2013 20:45

wie heeft er voor een leuk prijsje felimazole te koop??

Bericht door chelly »

bij de dierenarts betaal ik me scheel, vandaar dat ik het via deze weg vraag
Shimbalaya

Re: wie heeft er voor een leuk prijsje felimazole te koop??

Bericht door Shimbalaya »

Denk toch echt wel dat je de Felimazole gewoon bij de dierenarts moet kopen hoor.
Dat is het risico als je katten hebt: dat ze ziek kunnen worden en medicijnen nodig hebben.
En ja, dan betaal je je scheel helaas. ;-)
chelly
Kitten
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 aug 2013 20:45

Re: wie heeft er voor een leuk prijsje felimazole te koop??

Bericht door chelly »

ja, dat klopt wel maar zag ook dat er wel eens mensen die over hadden omdat hun diertje helaas overleden was ofzo, dus VOORDAT ik dalijk weer duur uit ben kan ik het beter eerst HIER vragen he,
groetjes Chelly
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6806
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: wie heeft er voor een leuk prijsje felimazole te koop??

Bericht door Dinky »

Helemaal gelijk hoor chelly ;-)
Ik heb het (gelukkig ;) ) niet voor je in de aanbieding. Maar niet geschoten is altijd mis.
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
artemis
Panter
Panter
Berichten: 445
Lid geworden op: 12 jan 2012 16:03

Re: wie heeft er voor een leuk prijsje felimazole te koop??

Bericht door artemis »

Pappie is gelukkig niet 'helaas' overleden maar inmiddels met ra-jood behandeld waardoor hij geen medicatie meer nodig heeft. Daardoor heb ik de resterende Felimazole allang doorverkocht via dit forum;-)
Is maar om te zeggen dat schildklierkatten niet hoeven te sterven om met pilletjes te blijven zitten.
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11244
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: wie heeft er voor een leuk prijsje felimazole te koop??

Bericht door Adriana »

welkom op het forum!
lees je in en gebruik de zoekfunctie rechtsboven,
dan ontdek je dat er een paar topics zijn waar felimazole in het verleden is aangeboden.
en daar staan ook goedkopere alternatieven, zoals carbimazol (pilletjes bedoel ik) en thiafeline ...
naast natuurlijk de andere behandelingen..
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gebruikersavatar
mittenslief
Tijger
Tijger
Berichten: 1675
Lid geworden op: 04 mei 2011 15:04
Locatie: enschede

Re: wie heeft er voor een leuk prijsje felimazole te koop??

Bericht door mittenslief »

hai hai via facebook ben ik in contact met iemand die nog een nieuw potje heeft voor 10 euro mag je die overnemen
Honden hebben bazen, poezen personeel!
alle katzels: mittens, mr. cat, angel, rover, roosje en mitsie
op de regenboog: Ollie, Simba, Buck
cherry78
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 aug 2013 16:20

Re: wie heeft er voor een leuk prijsje felimazole te koop??

Bericht door cherry78 »

Ik ben hier zelf maar even gaan kijken, het is geen nieuw potje. Ik heb het potje niet zo lang kunnen gebruiken, omdat ik mijn lieve meid zaterdag heb moeten laten inslapen. Ik heb net geteld en er zitten nog 61 tabletjes in het potje. Ik vraag 10 euro, als dat teveel is graag laten weten ;-) wat ik ervoor kan krijgen word bijgevoegd aan de crematiekosten.
Jettestet
Kitten
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 sep 2013 20:34

Re: wie heeft er voor een leuk prijsje felimazole te koop??

Bericht door Jettestet »

Ook ik heb een potje over. Eergisteren gekocht bij de dierenarts. Er zaten er 100 in en ik heb er twee gebruikt. Helaas heb ik gisteren mijn kat in moeten laten slapen. Als je interesse hebt, hoor ik het graag.
Cerna

Re: wie heeft er voor een leuk prijsje felimazole te koop??

Bericht door Cerna »

Misschien een PB-tje naar Chelly (topicstarter)?
Ze is sinds 20 augustus niet meer op het forum geweest en zal je berichtje dus waarsch. niet lezen.
Gebruikersavatar
Adriana85
Kitten
Berichten: 7
Lid geworden op: 21 sep 2013 20:17
Locatie: Woerden

Re: wie heeft er voor een leuk prijsje felimazole te koop??

Bericht door Adriana85 »

Ik heb tegenwoordig van de dierenarts thiafeline. Is goedkoper dan de felamizole. Ik vond de felamizole ook best duur, ik was blij dat de arts mij thiafeline aanraadde ;). Ik zou zeggen, probeer dat eens te doen
Liefs Shizzles en Adriana
poezemoes4
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 mar 2014 14:07

Re: wie heeft er voor een leuk prijsje felimazole te koop??

Bericht door poezemoes4 »

Voor wie dit leest: Ik heb een doos met 123 tabletten thiafeline voor iemand die langdurig aan die hoge kosten vastzit. Geef je naam en adres maar op, dan stuur ik de doos op. Ik hoef er geen geld voor te hebben, ben allang blij als ik met die pillen iemand plezier kan doen. Je zit immers jarenlang vast aan die kosten. Mijn poes is net overleden en heeft van de nieuwe doos er maar 2 gegeten.
Mijn mailadres is: gtencate01@cs.com
Groet Gerda
FrankBr
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 jan 2016 21:25

Re: wie heeft er voor een leuk prijsje felimazole te koop??

Bericht door FrankBr »

Onze poes is ook recent overleden. We hebben 74 tabletten Thiafeline 5 mg over a 40 cent per stuk zou dat 29, 50 zijn. Wie geïnteresseerd is mag ze voor 20 euro overnemen. Houdbaar tot 05/2016.
DUTCHYxgx
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 dec 2020 17:16

Re: wie heeft er voor een leuk prijsje felimazole te koop??

Bericht door DUTCHYxgx »

Hallo,
Ik heb voor mijn kat Felimazole of Thiafeline nodig, het is vrijwel hetzelfde, alleen is de felimazole niet meer overal te krijgen, de thiafeline is zeg maar het 'nieuwere' merk.
Het is voor katten die een ernstige schildklier afwijking hebben, maar het is nogal prijzig, dus als iemand nog een doosje heeft, dan wil ik dat graag overnemen.
De reden hiervoor is, dat ik medicatie kosten heb voor mijzelf, die ik niet vergoed krijg en nu heb ik voor mijn kat dit middel nodig en daarom zou ik graag wat overnemen om de kosten te drukken.
De hoeveelheid is niet zo belangrijk, want ik kan hem ook 2x 2.5geven ipv 1 pil van 5, dus dat maakt niet zoveel uit.
Ik hoop dat er iemand op dit forum is of iemand kent die dit medicijn nog over heeft, zodat ik dit kan overnemen.
Gebruikersavatar
Gula
Huiskat
Huiskat
Berichten: 98
Lid geworden op: 22 sep 2015 01:02

Re: wie heeft er voor een leuk prijsje felimazole te koop??

Bericht door Gula »

Hier ook altijd behoefte aan Thiafeline 2.5mg, vooral ook omdat ik een moeilijk doenende dierenarts heb die niet meedenkt en elke keer de kat wil zien als ik nieuwe medicatie aanvraag terwijl dat praktisch niet altijd kan. een voorraadje voor nood zou wel handig zijn.. Heb hier nog een vrijwel volle doos Felimazole in de aanbieding 5mg, daar krijgt Lily bijwerkingen van en dosering was te hoog.
Plaats reactie