Atopica vloeibaar, wie maak ik hier blij mee?

Forum voor vragen over het gebruik van medicijnen/zalfjes/druppels/pillen, bijwerkingen, voedingssupplementen, het toedienen van medicijnen, etc.
Plaats reactie
Kattentrio69
Kitten
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 sep 2012 23:55

Atopica vloeibaar, wie maak ik hier blij mee?

Bericht door Kattentrio69 »

Hallo,

sinds kort is er voor katten speciaal Atopica vloeibaar op de markt. Volgens de DA vinden de meeste poezen het lekker...... nou die van mij hoort natuurlijk bij die paar die het niet lusten..... dus ik schakel weer over op de pillen.
Wie wil dit potje vloeibaar van me overnemen? Het heeft mij € 99,00 gekost, is een flesje van 100mg/ml orale oplossing van Novartis. Spuitje en verpakking zitten erbij. Ik hoef echt geen hoofdprijs maar een kleine vergoeding, heel graag.
Helaas wil de DA mij niet tegemoet komen met wat korting op de pillen, wat ik erg jammer vind aangezien dit toch een chronisch iets is en ik de pillen altijd zal moeten blijven bestellen.
Ik kreeg een beetje het gevoel van Kassa ! Beetje jammer......

Ik hoor graag van iemand.
Groet
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5453
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Atopica vloeibaar, wie maak ik hier blij mee?

Bericht door nellebel »

atopica is toch eigenlijk een hondenmiddel? ik heb het bij mijn kat gebruikt die FELV had om de gevolgen van de AB minder heftig te laten zijn. waar gebruik jij het voor als ik mag vragen.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Kattentrio69
Kitten
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 sep 2012 23:55

Re: Atopica vloeibaar, wie maak ik hier blij mee?

Bericht door Kattentrio69 »

Op het doosje staat ook een hondje afgebeeld maar het werkt ook voor katten blijkbaar.
Ik gebruik het voor huidproblemen bij een jeweetwelkater.
paasnini

Re: Atopica vloeibaar, wie maak ik hier blij mee?

Bericht door paasnini »

Het is nu ook te gebruiken voor katten.
Kattentrio69
Kitten
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 sep 2012 23:55

Re: Atopica vloeibaar, wie maak ik hier blij mee?

Bericht door Kattentrio69 »

ja ik gebruik het nu al een jaar of 2 denk ik zo met goed resultaat. Alleen deze vloeibare vorm lust meneer niet.

Is er iemand die dit gebruikt en van mij wil overnemen? Ik heb ong 1/5 gebruikt nu ( met veel moeite ).
Kattentrio69
Kitten
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 sep 2012 23:55

Re: Atopica vloeibaar, wie maak ik hier blij mee?

Bericht door Kattentrio69 »

Ik moest vanmiddag ineens met meneer naar de DA, hij zat ontzettend te kwijlen en was lang niet fit. Gelukkig valt het allemaal mee en eet hij inmiddels weer normaal. Waarschijnlijk heel erg misselijk geweest of toch iets in zijn bek gehad buiten wat dit als gevolg had. Maar ik was dit niet van hem gewend zo dus schrok toch wel even.
Maar goed, aangezien ik er dus toch naartoe moest, dacht ik , ik neem de Atopica mee en kaart het nogmaals aan. Om een lang verhaal kort te maken, ze gaan aan de fabrikant vragen of er een coulanceregeling is in dit geval, dus ik hoop dat ik toch iets van een vergoeding nog krijg. Zo zonde van die 99 euro, om mijn part geven ze het aan een andere patient maar weggooien is toch zonde.
Ik sluit deze topic dan hierbij, bedankt voor jullie reacties in ieder geval.
yves
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 okt 2014 09:08

Re: Atopica vloeibaar, wie maak ik hier blij mee?

Bericht door yves »

kun je mij een foto sturen van het flesje,en wat vraag je er voor
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9334
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: Atopica vloeibaar, wie maak ik hier blij mee?

Bericht door castratenkoor »

Ik kan me niet voorstellen dat ze het nog heeft na 2 jaar........en als ze het nog zou hebben dat is het niet goed meer = open flesje.
5-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRik**
Teun '09 Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
Kattentrio69
Kitten
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 sep 2012 23:55

Re: Atopica vloeibaar, wie maak ik hier blij mee?

Bericht door Kattentrio69 »

Beste Yves,

ik heb het niet meer en het zou inderdaad nu niet meer goed zijn.
De da heeft na lang soebatten toch het flesje van mij teruggenomen en mij een vergoeding gegeven, wat ik erg op prijs stelde.
Plaats reactie