Ervaring met Atopica

Forum voor vragen over het gebruik van medicijnen/zalfjes/druppels/pillen, bijwerkingen, voedingssupplementen, het toedienen van medicijnen, etc.
Plaats reactie
kansarmedieren
Jaguar
Jaguar
Berichten: 642
Lid geworden op: 11 jun 2011 14:46
Locatie: Eck en Wiel
Contacteer:

Ervaring met Atopica

Bericht door kansarmedieren »

Mijn poes Dumpie heeft suikerziekte ontwikkeld door de prednoral, daar moet ze nu mee stoppen en ik ga over op Atopica wie heeft daar ervaring mee? Ze kreeg de prednoral voor eosinofiel granuloom in haar bek enz.

ik hoor het graag, Dia de jonge
Kattentrio69
Kitten
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 sep 2012 23:55

Re: Ervaring met Atopica

Bericht door Kattentrio69 »

Ik heb nu een jaar of 2 positieve ervaringen met Atopica. Mijn ex-kater Poekie gebruikt dit na vele jaren aanmodderen met open plekken in zijn flanken en nek. Uiteindelijk dus Atopica voorgeschreven gekregen en ik en Poekie zijn er erg blij mee. Hij zal altijd 1 plek houden in zijn ene flank, dit heeft zich tot een eosinofiel granuloom ontwikkelt maar de andere plekken zijn allemaal verdwenen. Hij zit nu op een onderhoudsdosis van 35 ml per 2 soms 3 dagen. Eerst kreeg hij een soort van capsule, die gelukkig met leverpastei er vlot in ging maar sinds kort is het ook vloeibaar verkrijgbaar en dien ik het met een spuitje rechtstreeks in zijn bek toe. Ik ga denk ik wel terug op de capsules als dit flesje op is, want hij vind het niet lekker helaas......
Plaats reactie