Welke immuunversterker?

Forum voor vragen over het gebruik van medicijnen/zalfjes/druppels/pillen, bijwerkingen, voedingssupplementen, het toedienen van medicijnen, etc.
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5450
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Welke immuunversterker?

Bericht door nellebel »

hahaha had weer eens maar de helft gelezen, dank je annet
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Gebruikersavatar
Ilovesiamesecats
Panter
Panter
Berichten: 553
Lid geworden op: 05 nov 2011 11:00

Re: Welke immuunversterker?

Bericht door Ilovesiamesecats »

Een mini vijzel van de action is ideaal: pil fijn maken en door het voer. En dan een hoop :epray: :epray: :epray: dattie het eet :eshifty:

Ik geef mijn katers nu L-Lysine van Groene Os dat is heel goed bij virus infecties van alle soorten. De ene kater zat al vanaf kitten (bij de fokker) met zijn oogje te knijpen dat is nu helemaal over!!

Lucky 12-06-2011 Chocolat point Siamees
Pride 12-06-2011 Lilac Siamees
Saffie 27-03-2010 *24-05-2018 Red tabby OKH
Joepie aug. 1994-*29-07-2011
Gebruikersavatar
Isia
Huiskat
Huiskat
Berichten: 64
Lid geworden op: 19 sep 2011 20:08

Re: Welke immuunversterker?

Bericht door Isia »

Kalunia kreeg zo lang ze nog moest niezen L-lysine + vit B van Groene Os via Medpets in de poedervorm gelijk in het bekje met wat water uit de spuitje en Immunodol Cat tabletje die ik heel makkelijk tot poeder kruimelde met haar natvoer. Op dit moment ze niest niet meer en daarom krijgt ze nog alleen Immunodol Cat 1 x per dag gewoon als standaard. :smile:
Groetjes van Isia en pootje van Kalifornia.
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5566
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: Welke immuunversterker?

Bericht door Anne »

Dank voor de tips allemaal. Hummel krijgt ook l-lysine en sinds ze dat krijgt is haar gesnotter over
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
Plaats reactie