Prednison(?), Primperid: lusteloos en niet slapen

Forum voor vragen over het gebruik van medicijnen/zalfjes/druppels/pillen, bijwerkingen, voedingssupplementen, het toedienen van medicijnen, etc.
Gebruikersavatar
pearlsofpassion
Tijger
Tijger
Berichten: 5161
Lid geworden op: 23 mei 2010 15:58
Locatie: Stekene (Belgie)

Re: Prednison(?), Primperid: lusteloos en niet slapen

Bericht door pearlsofpassion »

Katten spelen juist hard met handen als ze een vriendje missen.
Katten die met soortgenoten leven, doen dat veel minder tot niet.
Groetjes Valerie, Kleintje (8 jaar) , Cuzco (3 jaar) en Luís (2 jaar) (+ konijntjes Rafke, Lars, Keira en Elise)
Gebruikersavatar
koekie1971
Kitten
Berichten: 9
Lid geworden op: 04 mei 2011 10:33

Re: Prednison(?), Primperid: lusteloos en niet slapen

Bericht door koekie1971 »

Ja dat zou kunnen , maar Maupie en ik hebben even een half jaar bij mijn ouders gewoond en daar werd mijn andere kat (die ik kreeg toen ik 14 was en die daar is blijven wonen) echt gemolesteerd door mijn Maupmans;-) Dan lag Rikkie , de andere kat, heerlijk rustig te slapen in zijn mandje..bewoog niets, maar die van mij dook er steeds bovenop en deed echt niet zachties. En Rikkie maar gillen..arm beest....afijn Rikkie is al 11 jaar niet meer. En Maupie was toen wel heel jong maar ik ga de gok nemen dat ie een andere kat zo hard gaat bijten.
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5566
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: Prednison(?), Primperid: lusteloos en niet slapen

Bericht door Anne »

Was Maupie toen nog jong toen hij dat deed? katten van 11 kunnen dat misschien niet meer zo waarderen, dat speelse gedrag (tenminste dat neem ik aan) Onze jonge katten bespringen elkaar ook, maar dat vinden ze leuk want ze zijn zelf ook nog jong.

Weet je zeker dat het een zwerfkat is? Je zou eens rond in de buurt kunnen gaan vragen en anders de db bellen of de dierenambulance om te kijken of ie gechipt is?
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
Gebruikersavatar
pearlsofpassion
Tijger
Tijger
Berichten: 5161
Lid geworden op: 23 mei 2010 15:58
Locatie: Stekene (Belgie)

Re: Prednison(?), Primperid: lusteloos en niet slapen

Bericht door pearlsofpassion »

Rikkie was vast een solo-kat. En had anders gewoon geen zin om te spelen.
Maupie was nog erg jong en wou dus wel spelen, en dat leer je zo'n kitten niet af...
Heb ik hier ook mogen ervaren: Kleintje wou niet met Cuzco spelen, Cuzco zocht haar altijd op. Heb er Luis als speelkameraadje voor Cuzco moeten bijhalen: probleem opgelost.
En Cuzco heeft sindsdien ook nooit meer met mijn handen willen spelen. Luis heeft dat ook nooit gedaan, zelfs niet toen ik hem uitdaagde (want ik vond dat stiekem eigelijk wel fijn... ).
Groetjes Valerie, Kleintje (8 jaar) , Cuzco (3 jaar) en Luís (2 jaar) (+ konijntjes Rafke, Lars, Keira en Elise)
Gebruikersavatar
Admin
Administrator
Administrator
Berichten: 1913
Lid geworden op: 18 mar 2003 01:33
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: Prednison(?), Primperid: lusteloos en niet slapen

Bericht door Admin »

Blijf on-topic mensen!
"We moesten de kinderen helaas wegdoen, omdat onze katten allergisch bleken te zijn."
Plaats reactie