Winderigheid en buiten de bak kakken

Forum voor vragen over overgeven, maagzuur, verstopping, diarree en andere spijvertering- en ontlastingproblemen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Stef71
Huiskat
Huiskat
Berichten: 20
Lid geworden op: 04 sep 2020 08:46
Locatie: België
Contacteer:

Winderigheid en buiten de bak kakken

Bericht door Stef71 »

Sinds een paar weken kak mijn oudste katje (17j) regelmatig (niet altijd) buiten de bak. En dan bedoel ik niet vlak ervoor maar ik kan het door heel het huis tegenkomen. Soms is het wat dun, soms diarree en andere dagen niks aan de hand en vaak ook gewoon netjes op de bak. Ze is verder gewoon actief, eet goed, drinkt goed, niks bijzonders. Maar nu zat ik er dus gisteren bij toen het gebeurde, ze krijgt last van winderigheid en begint dan al een malle rond te rennen en vervolgens stopt ze en kakt waar ze op dat moment staat en rent daarna hard weg. Heeft iemand dit al eens meegemaakt? Ik heb al eens kattenbakgrit gewisseld, extra kattenbak neergezet, ander voer geprobeerd, ontwormingstabletjes gegeven. Mijn plan nu is een ander wormenmiddel gaan halen en proberen en als dat ook niet helpt dan toch maar naar de DA ermee ondanks dat er verder niks mis met haar lijkt ...
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5568
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: Winderigheid en buiten de bak kakken

Bericht door Anne »

Dat is inderdaad een goede reden om naar de da te gaan
Ze lijkt wel een beetje in paniek te raken als ik het zo lees
Winderigheid of slappe ontlasting kunnen op spijsverteringsproblemen of parasieten wijzen
Beterschap en succes
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
Plaats reactie