Kater geeft over maar niet dagelijks.

Forum voor vragen over overgeven, maagzuur, verstopping, diarree en andere spijvertering- en ontlastingproblemen.
Plaats reactie
GwenIncognito
Kitten
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 apr 2021 23:05

Kater geeft over maar niet dagelijks.

Bericht door GwenIncognito »

heb een vraagje over mijn kater van 4jaar. Hij moet regelmatig overgeven (max 1 keer per week, soms zit er wat meer tijd tussen)
we zijn al zó veel naar de dierenarts gegaan maar ze vinden nooit iets zorgwekkends..
Ze zeggen allergie en daardoor staat hij nu al een geruime tijd op hypo allergene voeding.
Maar toch: hij blijft overgeven soms. Altijd onverwerkte brokjes vlak na het eten. Hij heeft ook een anti schrok bak..
Ik ben een bezorgd baasje dus ik vraag me af of jullie me misschien kunenn geruststellen? Is het normaal dat hij blijft overgeven af en toe?
Verder is hij levendig altijd, drinkt goed, en toont absoluut niet ziek.. Wat denken jullie?
Dankjewel alvast 😘
Cerna

Re: Kater geeft over maar niet dagelijks.

Bericht door Cerna »

Onze kat Amber heeft heel erg lang bijna dagelijks gespuugd. Ze is helemaal door de molen gegaan, maar er kwam niets uit.

Sinds januari krijgt ze Puur Stomac, 2x daags een capsule, en sinds die tijd spuugt ze nog maar zelden. Je moet de capsules wel zelf vullen en dat is even een gepruts, maar de moeite meer dan waard. (zie mijn recensies onder de productinformatie)

https://www.medpets.nl/puur+stomac/?sqr=Puur%20Stomac
SIB-Lover
Huiskat
Huiskat
Berichten: 17
Lid geworden op: 09 sep 2021 15:37

Re: Kater geeft over maar niet dagelijks.

Bericht door SIB-Lover »

Veel katten reageren op graan in het voer, wellicht verdraagt hij zijn droogvoer toch niet goed aangezien het er vlak na het eten weer uit komt? Hier reageren ze in ieder geval veel beter op graanvrij voer. Wij geven onze kittens Wellness Core Kitten brokken.
Plaats reactie