Kitten heeft pijn.

Forum voor vragen over overgeven, maagzuur, verstopping, diarree en andere spijvertering- en ontlastingproblemen.
Plaats reactie
Quirijne
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 nov 2020 18:58

Kitten heeft pijn.

Bericht door Quirijne »

Hoi allemaal,
Graag jullie hulp, onze 2 kittens hebben een aantal weken geleden van een lelie gegeten (ja ik weet het een hele stomme fout van ons om die überhaupt in huis te hebben).
Ze zijn hierna direct opgenomen voor 24 uur met infuus, en Norrit. Na meerdere lab resultaten is alles in orde met ze dus mochten ze naar huis. Dit is nu 3.5 week geleden.
Een week na de opname, begon 1 van de twee last te krijgen van krampen, echt heel zielig om te zien. Gelijk naar de dierenarts, weer bloedonderzoek en naar huis met advies olie door de voeding te doen omdat ze wellicht last van de Norrit.
Toen we thuis kwamen, is ze gaan slapen en heeft eigenlijk de rest van de dag dit gedrag niet meer vertoont. Tot in de avond, weer een uurtje dit soort koliek-achtig pijn gedrag. De zondag had ze soms wel last, maar ook niet de hele dag, ze at en dronk gewoon en eigenlijk was het maandag over.
Nu ineens begint ze weer hetzelfde gedrag te vertonen, mauwen, krampende pijn, steekt steeds der kontje omhoog, heel vreemd. Als ik internet afstruin wat het zou kunnen zijn kom ik er niet uit. Ik herken het beeld niet van darmproblemen, want ze heeft verder goede ontlasting, braakt niet. Nierfalen herken ik ook niet en zou je dat inmiddels nog verwachten?? Heeft iemand een idee? Ik heb een filmpje gemaakt maar weet even niet hoe ik hem kan toevoegen. Bedankt alvast voor de reactie.
Gebruikersavatar
Coraline
Lynx
Lynx
Berichten: 119
Lid geworden op: 09 dec 2019 23:06

Re: Kitten heeft pijn.

Bericht door Coraline »

Hoe is het nu met jouw kitten?
Gebruikersavatar
Demajai
Huiskat
Huiskat
Berichten: 55
Lid geworden op: 21 feb 2020 21:24
Locatie: Gouda

Re: Kitten heeft pijn.

Bericht door Demajai »

Hoe is het nu met de kitten?
Love Taiger en Toby
Plaats reactie