Buprecare of temgesic bij pancreatitis

Forum voor vragen over overgeven, maagzuur, verstopping, diarree en andere spijvertering- en ontlastingproblemen.
Sansan
Tijger
Tijger
Berichten: 1104
Lid geworden op: 23 aug 2015 23:28

Re: Buprecare of temgesic bij pancreatitis

Bericht door Sansan »

Ik dacht al! Is gewoon een doorsnee morfine pijnstiller voor mensen. Fijn dat ook jij het bij de humane apotheek kan halen met een recept. Scheelt een zak met goud!
Tessa24
Kitten
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 jun 2020 22:57

Re: Buprecare of temgesic bij pancreatitis

Bericht door Tessa24 »

Hoi hoi,
Wat fijn om te lezen over jullie ervaring. Mijn kat heeft, waarschijnlijk, ook een alvleesklier ontsteking. Leek eerst op suikerziekte, maar die is nu weer normaal. In bloed was verder niets te zien dus lijkt door de verhoogde suiker op een alvleesklierontsteking. Ze krijgt nu ook buprecare, maar ik wil eigenlijk even kijken hoe ze het zonder doet. Zeker als ik lees dat jouw kat ervan opknapte. Hoe gaat het nu?
Ze heeft wel ups en downs en lijkt ietsje beter te eten, maar ze eet wel slecht. Ik ben een keer een dag abrupt gestopt maar dat leek geen succes. Ik las hier over afbouwen. Hoe doe jij dat? Ik geef 0.15 2 maal daags. Alvast bedankt!

Ik zei overigens waarschijnlijk omdat ze nog niet getest is specifiek op een alvleesklierontsteking. Als ik dit lees denk ik dat ik nog wel haar bloed wil laten testen hiervoor. De DA zei al dat ik moest nadenken over een verwijzing naar de internist of in elk geval verder onderzoek. Ik twijfel, omdat ze al 14 is en veel stress heeft bij de DA, na haar operatie (poliep). Maar zo is ook niks. Ze voelt zich duidelijk niet lekker, eet weiniv en slaap heel veel buiten en snachts voor t raam.
Plaats reactie