Poes braakt veel

Forum voor vragen over overgeven, maagzuur, verstopping, diarree en andere spijvertering- en ontlastingproblemen.
Plaats reactie
xSuuuss
Kitten
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 jan 2017 10:48

Poes braakt veel

Bericht door xSuuuss »

Ik ben Suus. Ik ben 24 jaar en woon in Zaandam. Sinds anderhalf jaar heb ik twee katten, een kater en een poes. Toen ze nog kittens waren, hebben ze Giardia gehad. Hier is gelukkig geen sprake meer van.

Het probleem wat ik nu heb is dat mijn poes, Ivy, al langere tijd veel braakt. Ik ben hiervoor al meerdere keren bij de dierenarts geweest. Ze krijgt nu speciaal voer. Ze heeft al een echo gehad, urineonderzoek, ontlastingsonderzoek, bloedonderzoek maar er is niets te vinden. Voor de rest lijkt ze ook gewoon helemaal gezond. Ze eet, ze drinkt,n ze speelt en haar vacht ziet er goed uit. Wat ze ook heeft, het is niet besmettelijk, want mijn kater heeft er geen last van.

Mijn vraag aan jullie is: wat zouden jullie doen? Toch weer naar de dierenarts? Een endoscopie laten doen? Ik weet het anders ook niet meer.

Met vriendelijke groet,

Suus.
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9334
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: Poes braakt veel

Bericht door castratenkoor »

Misschien eens proberen haar puur op natvoer te zetten, dus geen droge brokken. En dan soort voor katten met gevoelige maag - b.v. Royal Canin Pouch Digest Sensitive kattenvoer.

En dan b.v. 6 x daags 1/3 zakje aanbieden. Niet teveel tegelijk.

Natvoer verteert vaak makkelijker dan droge brokken.
5-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRik**
Teun '09 Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6814
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Poes braakt veel

Bericht door Dinky »

Hoe voer je? Heb je al meerdere kleine hoeveelheden verspreid over de dag geprobeerd?
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Plaats reactie