Diarree

Forum voor vragen over overgeven, maagzuur, verstopping, diarree en andere spijvertering- en ontlastingproblemen.
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6817
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Diarree

Bericht door Dinky »

Hihi schoenen uittrekken bij de deur/garage/bijkeuken heb ik van jongs af aan geleerd. Toen hadden we helemaal geen huisdieren maar dat scheelt rommel in huis (denk aan modder onder de schoenen enzo). Dus ook hier doen wij dat inderdaad. Hoe vaak het wel niet voorkomt dat ik en mijn vriend de schoenen uittrekken bij visite en dan te horen krijgen dat we de schoenen best aan mogen houden :lol: Dat zit simpelweg niet in ons systeem.

Maar ik kan me inderdaad voorstellen dat je wormen mee naar binnen kan nemen door in stront te staan waardoor de eitjes in huis komen.

Omdat het gaat om zowel overgeven als diarree zou ik inmiddels wel overwegen om een bezoekje te brengen aan de DA.

Qua voer ben ik, zeker met kvv, wel van het afwisselen als het kan. Zeker omdat de samenstelling van het ene merk net wat anders kan zijn dan van een ander merk. Ene merk heeft ook betere kwaliteit spiervlees dan het andere merk.
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9337
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: Diarree

Bericht door castratenkoor »

Bob is ook bang voor mensen met schoenen aan. En als Bob vlucht, vlucht de rest mee. Mensen van het kattenforum hoef ik het niet eens te vragen, die doen uit zichzelf hun schoenen uit in de hal.

Maar we dwalen af van het topic. Het ging er over dat wormen eventueel kunnen ontstaan door vogelpoep aan schoenen.
5-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRik**
Teun '09 Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
Plaats reactie