Gigantische lintworm

Forum voor vragen over overgeven, maagzuur, verstopping, diarree en andere spijvertering- en ontlastingproblemen.
Plaats reactie
Herr
Kitten
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 dec 2014 00:30

Gigantische lintworm

Bericht door Herr »

Deze wil ik jullie niet onthouden, goed om even te zien waar zo'n wormenkuur ook alweer nuttig voor is ;-)

http://youtu.be/_BTO30MM-JI

Dit kwam uit mijn kat toen ie 4 maanden jong was. Niet voor kattenliefhebbers met een zwakke maag!
Gebruikersavatar
G+S
Poema
Poema
Berichten: 323
Lid geworden op: 16 okt 2013 16:21
Locatie: Sint- Oedenrode

Re: Gigantische lintworm

Bericht door G+S »

Zo he, wat een gigantisch ding.. Daar ze zal ze flink wat last van gehad hebben! :o
Semmie, valentijn & doedel

*Garfield* 17-07-2013 - 05-12-2016
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Gigantische lintworm

Bericht door Adriana »

welkom op het forum
en dit toont maar weer eens het belang van tijdig en goed ontwormen met het juiste middel aan!
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
artemis
Panter
Panter
Berichten: 445
Lid geworden op: 12 jan 2012 16:03

Re: Gigantische lintworm

Bericht door artemis »

Wow, wat een gigantisch ding!

Langs waar is die lintworm er dan bij jouw katje uitgekomen? En was dat voor of na de wormenkuur want hier leeft de lintworm nog.

Heb ooit eens een lintworminfectie meegemaakt bij een kater die ik hier twee maanden opgevangen heb. Er kropen plots massaal veel segmentjes uit zijn anus die dan daarna verdroogden tot de zo typische 'rijstkorrels'.
Maar na de wormenkuur heb ik goed op stoelgang e.d. gelet met de idee dat ik dan een afgestorven exemplaar zou terugvinden, maar dat was niet het geval.
Herr
Kitten
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 dec 2014 00:30

Re: Gigantische lintworm

Bericht door Herr »

@ Artemis, het geval kwam eruit aan de voorkant :)

De kat had nog geen wormenkuur gekregen.
Cerna

Re: Gigantische lintworm

Bericht door Cerna »

Ik heb in Frankrijk een keer een kitten gevonden die ook zoiets had. Hij was een maand of drie en de lintworm die na 2 dagen uitgepoept werd 2x zo groot als hij. We moesten hem helpen om het kreng uit zijn lijf te trekken, maar helaas brak hij af en schoot weer terug.
Pas nadat we terug waren in Nederland en Cochi zijn wormpasta had gehad kwam de rest van de worm er na een week uit. In de tussentijd was hij doodziek (had het bijna niet gered), maar toen het enorme ding voorgoed het lichaam verliet werd hij weer een kitten van 3 maanden :edance:
Plaats reactie