Zwarte vloeibare diarree en spuugt zwart

Forum voor vragen over overgeven, maagzuur, verstopping, diarree en andere spijvertering- en ontlastingproblemen.
Gebruikersavatar
Yules
Kitten
Berichten: 7
Lid geworden op: 10 sep 2014 19:50

Re: Zwarte vloeibare diarree en spuugt zwart

Bericht door Yules »

Cari schreef:Sinds afgelopen vrijdag spuugt en poept ze zwarte vloeistof.
Jouw tekst. Als je niet mobiel bent, laat je de da aan huis komen, er zijn er genoeg die dat in zo'n geval doen. Maar ik begrijp dat je niet eens gebeld hebt. Ja, ik word hier boos om en daar ga ik me niet voor verontschuldigen.
Goed hele zinnen lezen blijft moeilijk. Er staat nog meer na de zin die JIJ alleen citeerd. PUNT

Wees maar lekker boos en pluk een roos, zet hem op je hoed, dan ben je morgen weer zoet.
Gebruikersavatar
Yules
Kitten
Berichten: 7
Lid geworden op: 10 sep 2014 19:50

Re: Zwarte vloeibare diarree en spuugt zwart

Bericht door Yules »

Maarre on topic.

Da gebeld en is net geweest. Zonder extra kosten vanwege mijn immobiliteit. Hij heeft bloed afgenomen en gaat testen. Niertjes voelde hij wel aanwezig, dus dat was het niet. Schildklier was pittig dik en kon je zo pakken.

We wachten het af. Trouwens hij kon niet duidelijk eruit halen of ze nu pijn had. Ze reageerde zoals gewoonlijk, had ik het idee. Heftig blazen en grommen. Dit doet ze naar alle vreemde mensen hoor. Is mij totaal niet vreemd.
Gebruikersavatar
Rik
Tijger
Tijger
Berichten: 7671
Lid geworden op: 24 mei 2014 02:30

Re: Zwarte vloeibare diarree en spuugt zwart

Bericht door Rik »

Fijn dat de DA thuis komt zonder extra kosten. (Normaal kost het hier 15,- extra) Maarja, ze kunnen thuis niet alle handelingen verrichten zoals fotos maken e.d. Ik hoop dat ze iets aanwijsbaars kunnen vinden in het bloed anders zit er waarschijnlijk toch nog een tripje naar de DA in voor verder onderzoek (want ik mag aannemen dat deze DA nu wel de onderliggende oorzaak wil vinden).
Grtz, Rik
Bono ♂ & Yuna ♀ ( † Bowy ♀ ) (Fotoalbum)
Gebruikersavatar
Yules
Kitten
Berichten: 7
Lid geworden op: 10 sep 2014 19:50

Re: Zwarte vloeibare diarree en spuugt zwart

Bericht door Yules »

Ja deze zoekt het uit. Als ze wel daar heen moet worden we afgehaald.

Super da.
Gebruikersavatar
Nikki2309
Poema
Poema
Berichten: 361
Lid geworden op: 11 feb 2014 19:12
Locatie: Geleen
Contacteer:

Re: Zwarte vloeibare diarree en spuugt zwart

Bericht door Nikki2309 »

Goed dat je contact hebt opgenomen met de DA en helemaal super van je DA dat hij gekomen is. Een eerste stap is gezet en ze is nu bekend bij de DA.

Hou je ons op de hoogte? Ben wel benieuwd wat hier uitkomt.

Beterschap met je poes. Hopelijk knapt ze snel op
Using Tapatalk
Gebruikersavatar
Yules
Kitten
Berichten: 7
Lid geworden op: 10 sep 2014 19:50

Re: Zwarte vloeibare diarree en spuugt zwart

Bericht door Yules »

Het heeft even geduurd voor een reactie van mij. Maar begin oktober heb ik haar in moeten laten slapen. Ze had een tumor in haar bek. Dit is helemaal uitgezocht door een lab waar een stukje weefsel naartoe is gestuurd.
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6828
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Zwarte vloeibare diarree en spuugt zwart

Bericht door Dinky »

Wat triest dat je haar hebt moeten laten gaan :-(
Veel sterkte met het verlies!
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Plaats reactie