Giardia en ander slecht nieuws...

Forum voor vragen over overgeven, maagzuur, verstopping, diarree en andere spijvertering- en ontlastingproblemen.
Gebruikersavatar
flower1980
Panter
Panter
Berichten: 565
Lid geworden op: 06 aug 2011 20:38
Locatie: Gemeente Zaanstad

Re: Giardia en ander slecht nieuws...

Bericht door flower1980 »

Wat een verhaal.. Heel veel sterkte!
Groetjes van Roos.

Pootje van Kate. Volg mij in mijn album.
Gebruikersavatar
Sifra
Tijger
Tijger
Berichten: 1048
Lid geworden op: 22 feb 2012 22:17
Locatie: Zuid-Holland

Re: Giardia en ander slecht nieuws...

Bericht door Sifra »

Het verbaasde me ook al dat je niets in je foto-album plaatste. Heb er nog over gedacht om je een berichtje te sturen. Hè, wat een narigheid allemaal. Heel veel sterkte!
A dog is a dog, a bird is a bird, a cat is a person. (Mugsy Peabody)
thian

Re: Giardia en ander slecht nieuws...

Bericht door thian »

wat vreseljk naar voor je
dat je de beestjes moet missen

heel veel sterkte
ik hoop dat het goed gaat met
de dieren die je nog hebt

thian
Gebruikersavatar
rymcke
Huiskat
Huiskat
Berichten: 32
Lid geworden op: 28 jul 2013 19:19
Locatie: Steijl
Contacteer:

Re: Giardia en ander slecht nieuws...

Bericht door rymcke »

Och wat een verhaal, tranen schieten mij in de ogen.
Heel veel sterkte.
Ook voor de Sepp en Moos.
Een kopje van Sophie, Fleur, Kika, Lasse, Giz & Noa
En een stevige poot van Mars maakt mijn hele dag goed
Gebruikersavatar
Babbeltje93
Huiskat
Huiskat
Berichten: 25
Lid geworden op: 18 aug 2013 20:36

Re: Giardia en ander slecht nieuws...

Bericht door Babbeltje93 »

Och jee :(
Heeeeeel veel sterkte met het verlies van je twee mooie beessies!!
Gebruikersavatar
DaVinci
Poema
Poema
Berichten: 252
Lid geworden op: 24 jan 2011 11:02
Locatie: Zuidland

Re: Giardia en ander slecht nieuws...

Bericht door DaVinci »

Dank jullie wel voor de lieve berichtjes! Het is vreemd dat die twee er allebei niet meer zijn... Het lijkt wel of er een tijdperk is afgesloten en er met Moos en Sepp een nieuwe is aangebroken. Dat is hoe het leven gaat, maar ik vind het knap lastig...

Met Moos en Sepp gaat het prima, en met Saartje ook gelukkig. Al is Saar nog steeds niet gelukkig met de komst van die twee. Ze blaast en gromt nog steeds naar ze als ze bij haar in de buurt komen. Gisteravond heeft ze ook op mijn bed geplast. Dat heeft ze een paar jaar geleden ook regelmatig gedaan, maar ineens was dat over. Ik hoop niet dat ze er weer een gewoonte van gaat maken...

We zitten nu op dag 5 van de tweede 10-daagse Metrobac kuur en heb gisteren mijn hele huis weer ontsmet. Voor de 8e keer... Hoop toch echt dat we er straks definitief vanaf zijn! Sepp zijn ontlasting is al ruim een week goed, hopelijk blijft dat zo!
Groetjes van Jeannette, Sara, Moos & Sepp

Met heel veel liefde voor altijd in mijn hart, mijn allerliefste Eusie & Gizmo
Cerna

Re: Giardia en ander slecht nieuws...

Bericht door Cerna »

Jeanette: ik ben een beetje laat met reageren want ik had dit topic volledig gemist. Toen zag ik net je onderschrift in je nieuwe topic en schrok. Eusie & Gizmo? En zo kwam ik hier.

Ik weet niet wat ik moet zeggen: arme Eusie, arme jij! En zo kort achter elkaar. Hoe hard hebben we twee jaar geleden niet geknokt om Eusie weer aan het eten te krijgen na zij reactie op Felimazole. En dat lukte dankzij jouw enorme inzet!
En je wilt alles blijven doen voor ze, maar soms lukt het niet meer en ook dan help je ze door deze definitieve keuze te maken.
Ik heb in mei Cochi moeten laten. Gelukkig overleed hij door een hartstilstand en hoefde ik geen beslissing te nemen.

Ik wens je heel veel sterkte!
Gelukkig gaat het met de kittens goed en die zullen je wel de nodige afleiding geven :smile: (wij krijgen binnenkort ook weer twee kittens :edance: )
Gebruikersavatar
DaVinci
Poema
Poema
Berichten: 252
Lid geworden op: 24 jan 2011 11:02
Locatie: Zuidland

Re: Giardia en ander slecht nieuws...

Bericht door DaVinci »

Lief Annet, dank je wel! Ja, wat hebben we geknokt en getobt toen he... Pfff, alles passeert gelijk de revue weer. Ook hoe ik 5 jaar geleden zo gevochten heb toen Eusie 4 weken kwijt was. Dít laatste gevecht was helaas niet te winnen... Ik was er klaar voor, maar Eusie was op. Ik denk dat al die kuren tegen Giardia hem de das omgedaan hebben. Maar, als ik realistisch ben, hij werd ook wel oud ineens. Ik denk dat hij sowieso dit jaar niet had vol gemaakt. Eusie en Gizmo hadden nog een rood broertje en ik ken de mensen waar hij is gaan wonen. Hij is afgelopen december overleden. Dus het heeft 'gewoon' niet zo mogen zijn. Okee, 15 jaar worden, er zijn genoeg katten die dat niet halen, maar hij had toch best nog wat jaartjes erbij mogen krijgen, samen met Gizmo.

Heb het ook gelezen van Cochi, zijn hele verhaal. Vlak na het overlijden van Eusie. Tranen met tuiten heb ik gehuild. Wat een mooi verhaal en wat fijn dat jij op zijn pad kwam!

Tja, die beestjes... Ze kruipen onder je velletje en als ze komen te overlijden, sterft er een stukje van jezelf.

En ja, die 2 spoken geven wel wat afleiding. Ze kunnen, door mijn tranen heen, een glimlach op mijn gezicht toveren. En wat geweldig dat er bij jullie 2 Britjes bij komen! Had het wel gelezen, maar even geen puf om te reageren. Wanneer komen ze? Alvast heel veel voorpret!
Groetjes van Jeannette, Sara, Moos & Sepp

Met heel veel liefde voor altijd in mijn hart, mijn allerliefste Eusie & Gizmo
Plaats reactie