Flo is erg ziek. Advies gevraagd

Forum voor vragen over overgeven, maagzuur, verstopping, diarree en andere spijvertering- en ontlastingproblemen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
BloemTetsu
Tijger
Tijger
Berichten: 1070
Lid geworden op: 17 jul 2012 09:00

Re: Flo is erg ziek. Advies gevraagd

Bericht door BloemTetsu »

Moeilijke, zware en wijze beslissing.
Heel veel sterkte voor jullie en een dikke knuffels!
Groetjes Bianca kopjes Bloem en Tetsu
Ducky*(6-4-12) Kathy*(28-1-11) Elfie*(20-2-14)
Excuses aan de kikkers, eksters, merel, duif en koolmees
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6829
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Flo is erg ziek. Advies gevraagd

Bericht door Dinky »

Hoop enorm voor jullie dat de bloeduitslagen er nu zijn bij de DA zodat jullie de juiste beslissing kunnen nemen in het belang van Flo. Want zoals je het omschrijft klinkt het inderdaad als wachten van Flo :(
Kan jullie alleen maar heel veel sterkte en wijsheid toewensen bij de moeilijke beslissingen die jullie moeten/kunnen maken.
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5467
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Flo is erg ziek. Advies gevraagd

Bericht door nellebel »

een dappere beslissing. en voor flo denk ik ook het beste. ergens houdt het op en als ze zichzelf niet meer is, maar er ook niet echt voortuitzichten zijn snap ik dat jullie haar niet verder wilen laten lijden. ze wil duidelijk zelf ook niet meer.
wat er ook uit de bloeduitslag komt, julie hebben sowieso jullie best voor haar gedaan. meer kun je niet doen als nu hopen op een wonder en anders jullie lieve meisje laten gaan.
heel veel sterkte en een dikke kus voor flo
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Renatevanderveer

Re: Flo is erg ziek. Advies gevraagd

Bericht door Renatevanderveer »

We weten hier allemaal hoe het voelt.. Alles in het belang van Flo..
Heel veel sterkte.
alyda
Huiskat
Huiskat
Berichten: 41
Lid geworden op: 05 mei 2013 18:49

Re: Flo is erg ziek. Advies gevraagd

Bericht door alyda »

Dit klinkt echt niet goed.
Ik hoop zo dat jullie vandaag iets te weten komen.
En dat je dan nog iets er aan kunt doen want als ze al zo doet ben ik bang.
Anne87
Jaguar
Jaguar
Berichten: 631
Lid geworden op: 13 mar 2013 00:33

Re: Flo is erg ziek. Advies gevraagd

Bericht door Anne87 »

Flo is om 12.52 uur overleden. Meer kan ik nu niet zeggen. We zijn enorm verdrietig.
Gebruikersavatar
Ikey
Jaguar
Jaguar
Berichten: 610
Lid geworden op: 13 nov 2012 12:26
Locatie: Omgeving Amsterdam

Re: Flo is erg ziek. Advies gevraagd

Bericht door Ikey »

:( Veel sterkte!
Groetjes, Paula
Pootje van Diesel, Skippy en engeltje Whisky. Likje van pup Isa

Kom je eens kijken welke avonturen wij beleven?
Gebruikersavatar
BloemTetsu
Tijger
Tijger
Berichten: 1070
Lid geworden op: 17 jul 2012 09:00

Re: Flo is erg ziek. Advies gevraagd

Bericht door BloemTetsu »

:( heel veel sterkte dames!
Ik zit hier met kippenvel. Via digitale weg mentale ondersteuning.
Groetjes Bianca kopjes Bloem en Tetsu
Ducky*(6-4-12) Kathy*(28-1-11) Elfie*(20-2-14)
Excuses aan de kikkers, eksters, merel, duif en koolmees
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6829
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Flo is erg ziek. Advies gevraagd

Bericht door Dinky »

Dikke knuffel voor jou en I!
Heel veel sterkte de komende tijd!
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Renatevanderveer

Re: Flo is erg ziek. Advies gevraagd

Bericht door Renatevanderveer »

De tranen staan in mijn ogen.. Lieve Flo.. Inmens veel sterkte gewenst voor jullie en lieve Noodle..
Heel veel knuffels vanaf hier.
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5467
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Flo is erg ziek. Advies gevraagd

Bericht door nellebel »

lieve flo rust zacht, en jullie heel veel sterkte. jullie hebben voor haar gevochten tot het laatst. ik zal vanavond een kaarsje voor haar branden
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Gebruikersavatar
Robijn
Jaguar
Jaguar
Berichten: 729
Lid geworden op: 01 dec 2011 16:07
Locatie: Putte

Re: Flo is erg ziek. Advies gevraagd

Bericht door Robijn »

Heel, heel, heel veel sterkte, Anne... Wat verschrikkelijk..... Jullie hebben alles wat in jullie macht lag gedaan om haar te helpen, maar Flo was op.... Nu mag ze rusten en heeft ze geen pijn meer. Ze heeft een kort, maar wel liefdevol leven bij jullie gehad.
Ik denk aan jullie.... xx
Liefs van Mariska
Kopstootje van Tarzan :cathappy:

Bekijk de foto's van Brit Robijntje en vorige vriendjes Gaudi^, Sjaak* en Sem* hier
Anne87
Jaguar
Jaguar
Berichten: 631
Lid geworden op: 13 mar 2013 00:33

Re: Flo is erg ziek. Advies gevraagd

Bericht door Anne87 »

Dank jullie wel voor de lieve berichtjes hier, de whatsappjes, de facebookberichtjes, alles.

Wat is er gebeurd sinds gisteravond? Flo heeft niks meer gegeten en bleef maar omvallen. Vannacht is ze bij ons in bed gekropen (we hadden de slaapkamerdeur opengelaten) en heeft zich vlak bij mij (niet tegenaan, maar wel vlakbij) opgerold en is gaan slapen. Vanochtend wilde ze wederom niet eten. Ook met een spuitje hielp niet meer, ze slikte gewoon niks door en alles liep eruit.
Daarna wankelde ze door de gang. Daar is ze omgevallen en heeft ze haar ontlasting en urine laten lopen, waarna ze erin bleef liggen. Toen gingen bij mij echt alle alarmbellen af.
We zijn direct naar de dierenarts gegaan en hebben haar temperatuur opgenomen (40,2), en haar bevoeld en alles. Helaas was het bloed nog steeds niet terug, maar eerlijkheid gebiedt te zeggen dat - ook als die er wel was - er waarschijnlijk weinig meer aan gedaan kon worden. Flo had absoluut geen zin in de onderzoeken en klom direct in mijn nek, vroeger haar favoriete zitplekje. Toen had ik het wel heel erg moeilijk, als je ineens je oude katje zo terug ziet.
Toch hebben we besloten dat we haar de rest van de lijdensweg gaan besparen. Ze heeft prikjes gekregen en was zo koppig dat ze extra slaapmiddel moest krijgen om te gaan liggen. Ze heeft tot op het laatste moment kei- en keihard gevochten om bij ons te mogen blijven. Uiteindelijk is ze heel rustig overleden.

Ik zal nog een memoriam aanmaken, maar momenteel ben ik daar nog totaal niet aan toe. De foto's uitzoeken, noem maar op. Ik ga nu eerst met I. naar het dorp. We hebben toevallig maandag heel mooie foto's van al onze diertjes af laten drukken. We gaan daar nu lijstjes voor halen, zodat Flo een prominente plek in onze woonkamer kan krijgen. Want ook drie korte jaren laten heel wat pootafdrukjes op je hart achter.
Gebruikersavatar
Ikey
Jaguar
Jaguar
Berichten: 610
Lid geworden op: 13 nov 2012 12:26
Locatie: Omgeving Amsterdam

Re: Flo is erg ziek. Advies gevraagd

Bericht door Ikey »

Wat een dappere beslissing en wat moeilijk moet dat zijn als ze dan ineens weer in je nek zit en ze zo vecht om te blijven leven. Ik kan me echt niet voorstellen hoe zwaar dat moet zijn :( Jullie hebben de juiste keuze gemaakt, heel veel sterkte de komende tijd! Knuffel van Diesel en Skippy voor jullie allemaal.
Groetjes, Paula
Pootje van Diesel, Skippy en engeltje Whisky. Likje van pup Isa

Kom je eens kijken welke avonturen wij beleven?
Cerna

Re: Flo is erg ziek. Advies gevraagd

Bericht door Cerna »

Anne, heel, heel veel sterkte.
God, wat is dit moeilijk! Zo'n jonge kat en dan niet weten wat haar mankeert.

Wanneer een kat oud is en een heel leven achter de rug heeft, valt het afscheid zwaar, maar kun je er vrede mee hebben. Maar wanneer ze nog zo jong zijn, is het zo onrechtvaardig!
Maar jullie hebben meer gedaan voor haar dan menig mens zou doen en het is zo triest dat het niet geleid heeft tot genezing. :-(

Cochi zal op Flo wachten aan de andere kant van de regenboog.
Plaats reactie