Wat moet ik doen ?

Forum voor vragen over overgeven, maagzuur, verstopping, diarree en andere spijvertering- en ontlastingproblemen.
Gebruikersavatar
Zonnig
Huiskat
Huiskat
Berichten: 78
Lid geworden op: 18 mar 2011 15:31

Re: Wat moet ik doen ?

Bericht door Zonnig »

Dank jullie wel ! Wat een lieve reacties. Ik zal eens even rustig kijken wat ik ga doen. De komende dagen geen ik ze echter geen tussendoortjes. Eerst moet mijn kat weer hersteld zijn en dan wordt er goed gekeken naar wat wel en niet kan.

Ondertussen gekeken bij Toniijn. Op Wikipedia wordt gezegd, dat teveel tonijn niet goed is. Met kinderen moet je ook uitkijken.
Mijn kat is ook nog maar 2 jaar en als ze al zeggen, dat je met kinderen uit moet kijken, dan moet je dat met zo'n jonge kat dus ook, naar mijn mening.

Dus.....dat dagelijkse stukje tonijn, is wat mij betreft afgelopen. Ik denk dat afwisseling toch belangrijk is en net zoals nu, niet teveel. Een keertje is okay, maar dus niet meer dagelijks.

Ohhhh dat wordt me de komende dagen niet in dank afgenomen.....................dat ik ze even geen ontbijthapje of tussendoortje meer geef.

Nou met de kat gaat het nu zo te zien beter. Geen diaree meer ontdekt en ze niest ook niet meer. Ze heeft de hele middag volgens mij geslapen en ze zat zojuist al weer lekker te spelen, drinken en eten.
Ze lag ook al bij mij op schoot, wat ze nog maar sinds kort durft.
Bijzonder, dat de rust weer is weergekeerd.
Plaats reactie