endeldarm stuplt een beetje uit of aanbei?

Forum voor vragen over overgeven, maagzuur, verstopping, diarree en andere spijvertering- en ontlastingproblemen.
irene28
Kitten
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 jul 2013 21:23

Re: endeldarm stuplt een beetje uit of aanbei?

Bericht door irene28 »

Het zouden heel goed de kosten kunnen zijn, alhoewel, ik was 20 euro kwijt dat is toch geen bedrag waar je nooit meer overheen komt. En het oedeem trekt al aardig weg, ik ben heel benieuwd hoe de DA van het asiel gaat reageren als blijkt dat hij dus wel oud gaat worden, ik denk dat dit nog wel een staartje gaat krijgen
Cerna

Re: endeldarm stuplt een beetje uit of aanbei?

Bericht door Cerna »

Wanneer je wilt weten hoe het met Shadow is afgelopen, moet je op het icoon PB klikken. Dan kun je het haar persoonlijk vragen want ze is al sinds 6 januari niet meer op het forum geweest (dat kun je zien wanneer je op het profielicoon klikt).

Goed dat jij je over de kleine hebt ontfermt!
irene28
Kitten
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 jul 2013 21:23

Re: endeldarm stuplt een beetje uit of aanbei?

Bericht door irene28 »

Vandaag de dierenarts van het asiel uitgehoord en jawel het zijn de kosten. Het is nog steeds niet helemaal goed. Afwachten maar en als het niet helemaal over gaat dan maar eens kijken of er gelijk met de castratie iets aan gedaan kan worden, maar dan wel bij mn eigen dierenarts. Vooralsnog doet hij het prima en hij mag de rest van zn leventje blijven, hoe lang of kort dat ook mag zijn, we gaan voor 20 jaar.
Plaats reactie