bibberend katje

Forum voor vragen over overgeven, maagzuur, verstopping, diarree en andere spijvertering- en ontlastingproblemen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Daniella88
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 nov 2012 19:00
Locatie: Amsterdam

bibberend katje

Bericht door Daniella88 »

Hoi allemaal!

Ik ben hier helemaal nieuw (wel eens dingen opgezocht en hier terecht gekomen, maar nu ook eens een account aangemaakt).. Ik heb sinds twee maanden twee hééééééle lieve katjes (5 maanden), waarvan Woody een enorme speelse 'coole' grote broer is, en Pobre een lief spinnend harig 'pandabeertje' is. Vanaf het begin was Pobre al een beetje rustiger en luier dan Woody. Nu merk ik de laatste dagen dat Pobre voor- en tijdens het slapen gaat bibberen. Ik heb vaker katten gehad, en ik heb ook zijn temperatuur opgenomen --> 38 graden dus geen koorts. Verder doet ie alles prima: eten, drinken, zn behoeftes, spelen etc. Geen teken van ziekte en het is echt alleen als hij zich ontspant..

P.s. Ze hebben al hun prikjes etc. keurig gehad en de dierenarts heeft ze ook helemaal grondig nagekeken..

Heeft iemand hier misschien ervaring mee?! Alvast bedankt! :smile:
Gebruikersavatar
Catfish
Tijger
Tijger
Berichten: 1194
Lid geworden op: 27 jan 2010 23:06
Locatie: Twente

Re: bibberend katje

Bericht door Catfish »

Geen ervaring mee... Maar weet de dierearts al dat ie dat gedrag vertoont? Zou hem/haar zeker even inlichten en om een mening vragen.
Enne...... Welkom hier met je leuke jongens!
Groetjes van Stella
*Bonk*kopjes van Zorro, Snoopy, Mr Bean
Lebber van hond Marra
Plaats reactie