Bloem diarree en andere verschijnselen,

Forum voor vragen over overgeven, maagzuur, verstopping, diarree en andere spijvertering- en ontlastingproblemen.
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6814
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Bloem diarree en andere verschijnselen,

Bericht door Dinky »

Wat een fijn bericht :)

Bloem die de DA vertrouwd, geen afkeer heeft gekregen tegen de easypill en ze eet nog steeds goed :D Ga zo door bloem ;)
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Bloem diarree en andere verschijnselen,

Bericht door Adriana »

hier met die russen - ook oosterse tiepjes - is het minste beetje stress goed voor niet eten. zo ook verandering zoals voerbakjes niet op dezelfde plek/coordinaten.. bakken omgewisseld..
Enzo spant de kroon daarin maar de broertjes doen al een tijdje mee. en ze hechten aan rituelen.. en regelmaat.
ik ben gestopt om daar een knoop van in mijn maag te krijgen ook al omdat ze niet moeten denken dat ze daardoor nog meer aandacht kunnen scoren. ik zorg dat het er staat en kijk een paar keer per dag wat en hoe. de eetlust wisselt enorm.. soms paar dagen krijg ik het niet aangesleept en dan ineens stort de eetlust in. en vraag me niet waarom.
gelukkig hebben ze alle drie inmiddels de nodige reserve (ik bedoel een relatief dikke kont), dus t kan wel even lijen en voor leververvetting ben ik niet zo bang. zo snel gaat dat niet en daar zijn de omstandigheden ook niet naar..
wat fijn dat het met Bloem de goeie kant op neigt te gaan en zo maar rustig en aardig naar da's, dats nog eens winst!
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9334
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: Bloem diarree en andere verschijnselen,

Bericht door castratenkoor »

Fijn dat het met Bloem de goede kant op gaat.
5-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRik**
Teun '09 Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
paasnini

Re: Bloem diarree en andere verschijnselen,

Bericht door paasnini »

Misschien nog een tip, ik geef tegenwoordig deze brokjes bij diarree/spugen. Zijn echt bedoeld voor tijdelijke ondersteuning. Bij mij deed het wonderen tijdens giardia en een virus http://www.zooplus.nl/shop/katten/katte ... oer/101002
Gebruikersavatar
mittenslief
Tijger
Tijger
Berichten: 1675
Lid geworden op: 04 mei 2011 15:04
Locatie: enschede

Re: Bloem diarree en andere verschijnselen,

Bericht door mittenslief »

:grin: goede tip paasnini
Honden hebben bazen, poezen personeel!
alle katzels: mittens, mr. cat, angel, rover, roosje en mitsie
op de regenboog: Ollie, Simba, Buck
Gebruikersavatar
BloemTetsu
Tijger
Tijger
Berichten: 1070
Lid geworden op: 17 jul 2012 09:00

Re: Bloem diarree en andere verschijnselen,

Bericht door BloemTetsu »

Ze is weer helemaal de oude! Afgezien van vertrouwen gekweekt.
Bedankt voor de tip paasnini, ga ik zeker gebruiken als het nodig is, hopelijk niet.

Ik vond afgelopen vrijdag wormenkots. Afzender onbekend, dus ik naar da voor pipet. Voordat ik pillen bij Bloem weer kan toepassen, gaan we trainen met easypill en vitakraft. Zaterdag kwam ik erachter dat Tetsu de wormen heeft.

Adriana, goed om te weten waarom, dat het kan en hoe ik er zelf mee om kan gaan.
Als het om rituelen en regelmaat gaat bij het eten zit Bloem bij mij helemaal goed. Ik kan een draaiboek van minimaal 1 a4 maken van ons dagelijks ritueel.
Groetjes Bianca kopjes Bloem en Tetsu
Ducky*(6-4-12) Kathy*(28-1-11) Elfie*(20-2-14)
Excuses aan de kikkers, eksters, merel, duif en koolmees
Plaats reactie