Bronchitis...

Forum voor vragen over overgeven, maagzuur, verstopping, diarree en andere spijvertering- en ontlastingproblemen.
Plaats reactie
Liv
Huiskat
Huiskat
Berichten: 17
Lid geworden op: 17 apr 2012 10:24

Bronchitis...

Bericht door Liv »

Ik ben 3 weken geleden met liv naar de DA geweest, ze had een virusje...
Inmiddels heeft ze nog een kuchje over en slikt daarna wat slijm weg.
De afgelopen week behandelt met Bisolvon kinderdruppels, het is een stuk minder geworden, maar wil nog maar niet weg....
Oogjes en neusje helemaal schoon, geen zichtbare moeite met ademhalen, geen gehijg....
Wie heeft hier ervaring mee??
Ze eet en drinkt goed...
Is er iets wat ik zelf nog zou kunnen proberen??
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Bronchitis...

Bericht door Adriana »

je zou bij http://www.huisdierendokter.nl kunnen kijken bij 'allergie luchtwegen' in het verticale scrollmenu aan de linkerkant en lees daar dan ook even door de klantenreacties, missch herken je symptomen want dar veel loopneusjes, hoesten en niezen.
missch is het enzymenspul iets wat goed helpt en het is altijd beter dan de chemische oorlogsvoering met pred en ab en zo
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Liv
Huiskat
Huiskat
Berichten: 17
Lid geworden op: 17 apr 2012 10:24

Re: Bronchitis...

Bericht door Liv »

Bedankt voor deze tip! Ik vond het middel: Amiqure respiration pasta, de bestanddelen en werking klinken veel belovend.
Ik verwacht het woensdag of donderdag binnen te krijgen, tot die tijd nog even door met Bisolvon druppeltjes....hopelijk het ei van columbus!!
Plaats reactie