Kat 1 jaar en erg ziek

Forum voor vragen over overgeven, maagzuur, verstopping, diarree en andere spijvertering- en ontlastingproblemen.
Gebruikersavatar
roelfiekuiper
Huiskat
Huiskat
Berichten: 73
Lid geworden op: 24 jan 2012 15:33
Locatie: oude pekela

Re: Kat 1 jaar en erg ziek

Bericht door roelfiekuiper »

Hebben we in het verleden al gehad voor onze poes uit het asiel erg dun en erg kieskeurig, zij vond het lekker meneer moet er niets van hebben haha.
Charlie is een hele rare maar lieve poezelbeest.
Een gebruiksaanwijzing van 2 kantjes hahaha als je die kent (wat ik gelukkig doe) is er niets aan de hand.
Maar met eten is het precies hetzelfde met hem ook erg eigenzinnig.
Soms denk ik weleens doordat zijn start ook niet volledig top is geweest.
Hij heeft vast gezeten in het geboortkanaal en met een keizersnede ter wereld gekomen.
Hij begon eerst moeilijk te drinken maar dat ging uiteindelijk wel goed.We hebben hem met 5 week gekregen omdat het anders zijn dood was geworden zijn moeder wilde
de jongen helemaal niet meer (heb ikzelf meerdere dagen bevestigd zien worden.)
Dus ik heb zoiets met het eten het loopt wel los hij eet in ieder geval
7
Gebruikersavatar
Chiquita98
Tijger
Tijger
Berichten: 1877
Lid geworden op: 27 jul 2011 17:53
Locatie: prov. overijssel

Re: Kat 1 jaar en erg ziek

Bericht door Chiquita98 »

Eerst maar eens eten geven wat ie lekker vind. Dat heeft ie na alle ellende wel verdiend en dan zo langzamerhand weer overgaan op de juiste brok. Ik heb hier nu 2 soorten brokjes standaard staan. Bij mij is het ook dat de één van de ene brok meer eet en de ander weer van de andere brok. Die van RC voor kieskeurige katten ging er hier ook wel in.
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)

Bekijk ons album hier
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Kat 1 jaar en erg ziek

Bericht door Adriana »

hoe gaat het met Charlie vandaag? rustig aan het herstellen en weer lekker aan het eten?
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gebruikersavatar
roelfiekuiper
Huiskat
Huiskat
Berichten: 73
Lid geworden op: 24 jan 2012 15:33
Locatie: oude pekela

Re: Kat 1 jaar en erg ziek

Bericht door roelfiekuiper »

Je kunt aan hem merken dat hij hem flink te pakken heeft gehad, maar hij eet en drinkt erg goed.
Wil zelfs alweer naar buiten maar dat mag lekker niet van mij.haha
Hij mept er weer op los als hem iets niet aan staat dus langzaam maar zeker wordt hij weer de oude.
Alleen zijn vacht staat mij nog niet aan.
Staat af en toe nog op de rug uit elkaar/geschubt zeg maar (weet niet zo goed hoe ik het moet zeggen)
Volgende week moeten we weer op controle en als het dan nog zo is dan gaat de da waar ik bij staat alsnog maar even bloedprikken.
Maar tot dusver gaat het per dag iets beter gelukkig
Plaats reactie