Kitten van 5 maanden al weken aan de diarree

Forum voor vragen over overgeven, maagzuur, verstopping, diarree en andere spijvertering- en ontlastingproblemen.
Gebruikersavatar
Ilovesiamesecats
Panter
Panter
Berichten: 553
Lid geworden op: 05 nov 2011 11:00

Re: Kitten van 5 maanden al weken aan de diarree

Bericht door Ilovesiamesecats »

Ik mag Lucky nog 4 dagen Ronidazal geven. Ze zei ook wat ik al op internet had gelezen: dat hij er toch overheen moet groeien en dat het 2 jaar kan duren.... holy shit :eshifty:

Lucky 12-06-2011 Chocolat point Siamees
Pride 12-06-2011 Lilac Siamees
Saffie 27-03-2010 *24-05-2018 Red tabby OKH
Joepie aug. 1994-*29-07-2011
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Kitten van 5 maanden al weken aan de diarree

Bericht door Adriana »

Adriana schreef:heb nog geen analysegegevens van mevrouw Ecostyle en ben er nog niet achter duur het is...
jeps en zowaar! pdf-je met ingrediënten en analysegegeven van het ecostyle-katzenvoer in mijn mailboksje en bij alle soorten staat het woord 'granen' op de eerste plaats.
dat schiet lekker op!
kweetniet of ik moed heb om nu weer een mail en weer een vraag, terwijl ik in de eerste mail al aangegeven heb dat ik ook de zetmeel/kh-percentages bij de analyse zou willen zien.
en natuurlijk staat dat er niet bij!
nee, dat motiveert niet om 1/2/3/ naar het dichtstbijzijnde tuincentrum te racen..
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gebruikersavatar
Ilovesiamesecats
Panter
Panter
Berichten: 553
Lid geworden op: 05 nov 2011 11:00

Re: Kitten van 5 maanden al weken aan de diarree

Bericht door Ilovesiamesecats »

Had een dierenkliniek gemaild en die kwam met hetzelfde advies en een aanvulling: nog 4 dagen Ronidazole, d/d van Hills geven en iets van Tryplase. Ja, ook nog Finidiar maar dat had ik al geprobeerd.

Tryplase heb ik nog in huis, de 4 extra dagen zijn inmiddels om (gelukkig wel het werd een steeds grotere strijd) en de brokjes zijn goed gekeurd door de heren.

Vandaag al 2x ontlasting waar vorm in zat, laten we hopen (letterlijk) dat het nu zo door gaat!!

Granen in brokjes, welke gek dat toch bedacht heeft....

Lucky 12-06-2011 Chocolat point Siamees
Pride 12-06-2011 Lilac Siamees
Saffie 27-03-2010 *24-05-2018 Red tabby OKH
Joepie aug. 1994-*29-07-2011
Plaats reactie