Nemo

Forum voor vragen over overgeven, maagzuur, verstopping, diarree en andere spijvertering- en ontlastingproblemen.
Gebruikersavatar
inky
Huiskat
Huiskat
Berichten: 93
Lid geworden op: 30 okt 2011 16:02
Locatie: Veenhuizen
Contacteer:

Re: Nemo

Bericht door inky »

Als ik het zo lees denk ik dat je haar nog veel groter leed bespaart hebt, door zelf sterk te zijn en de moeilijkste beslissing te nemen die bestaat. Ik kan me haast geen omstandigheden voorstellen waarbij een baasje niet ergens nog een klein beetje twijfel heeft. Dat komt door hoop. We houden altijd ergens nog een klein sprankje hoop, al is het om een wonder.
Nee, het moest gewoon echt zijn dat Nemo aan jullie zorg werd toevertrouwd, zodat jullie de juiste keuzes zouden maken!
Heel veel sterkte de komende tijd!
Groetjes,
Ingrid, Miep, Bamse, Sjakie & Abby
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5434
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Nemo

Bericht door nellebel »

heel veel sterkte, je hebt het beste gedaan voor NEMO. ze heeft nog een fijne tijd bij jou gehad en je hebt je voor haar welzijn gekozen, je zag dat ze ongelukkig was. bevestiging misschien ook dat de vorige eigenaren haar niet voor niks hebben weggedaan, allergisch en wel een andere kat hebben. ws is ze al langer ziek geweest, maar dan heeft ze nog een hele fijne tijd en een gouden mandje bij jou gehad.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Gebruikersavatar
N-E-M-O
Lynx
Lynx
Berichten: 133
Lid geworden op: 04 jun 2011 22:20

Re: Nemo

Bericht door N-E-M-O »

Dankje voor jullie superlieve reacties !
Ik weet gewoon zeker dat ze nu gelukkig in de ''kattenhemel'' met andere poesjes aan het spelen is daar hou ik me maar aan vast en inderdaad er is een hoop leed bespaart.
Een kat laat zijn pootafdruk op je hart achter. Shen1. + Nemo
Plaats reactie