Stikgeluidjes?

Forum voor vragen over overgeven, maagzuur, verstopping, diarree en andere spijvertering- en ontlastingproblemen.
Gebruikersavatar
maddo
Lynx
Lynx
Berichten: 125
Lid geworden op: 22 sep 2003 13:32
Locatie: Breda

Bericht door maddo »

Hij zal heus wel wat binnen hebben gekregen, maar het meeste kon ik van de grond afhalen of lag door heel de woonkamer verspreidt tussen zijn speeksel.

Ik heb hem maar even met rust gelaten, want hij was er behoorlijk onderste boven van, heel de tijd als ik hem aaide oortjes naar achteren doen enzo!

Ik geef hem vnvnd weer gewoon een pilletje, ik zit nu op mijn werk en kan hier nu toch niets meer aan veranderen :roll:
Gebruikersavatar
Shaz
Tijger
Tijger
Berichten: 1271
Lid geworden op: 10 jan 2003 18:56

Bericht door Shaz »

Wij hadden hetzelfde, we kregen het er ook niet in. We hebben het pilletje toen eerst vloeibaar gemaakt in wat kokend water en het daarna in een spuitje gedaan en dat in de bek gespoten. Dat ging een stuk beter, Zody trapte namelijk ook niet in onze trucjes.
groetjes Sharon
Gebruikersavatar
maddo
Lynx
Lynx
Berichten: 125
Lid geworden op: 22 sep 2003 13:32
Locatie: Breda

Bericht door maddo »

Ik heb dus inmiddels een pillenschieter aangeschaft en dit is echt een uitvinding!!! Vandaag is de laatste dag van de antibiotica.

Bij magic is het al helemaal over, maar die had er ook later pas last van gekregen en bij Snoopy gaat het wel wat beter, maar heel af en toe snakt ie nog naar adem en hij niest nog veel!

Ik kijk het nu gewoon even aan, ben er heel tevreden over! :grin:
Gebruikersavatar
Marg
Huiskat
Huiskat
Berichten: 11
Lid geworden op: 23 dec 2004 14:59
Locatie: Roosendaal

Bericht door Marg »

mijn kat heeft dit ook ....de eerste keer schrok ik me rot...zo´n droge hoest waarbij het hem heel veel moeite kost om te hoesten....dit bleek echter astma te zijn....nooit gedacht dat katten astma konden hebben...
ik heb hier pilletjes voor, maar deze geef ik pas als ik hem meerdere keren heb horen hoesten. Ik heb namelijk het idee dat hij het soms ook heeft van stof en dan is het maar eenmalig dat hij hoest....
en het kokhalzen zonder dat er iets uit komt kan ook voorkomen als ze een (ernstige) ´worminvasie´ hebben...deze hebben dan namelijk de neiging om omhoog te gaan (dit is mij verteld door de da toen mijn kat heel erg veel last had van wormen)
Gebruikersavatar
Marg
Huiskat
Huiskat
Berichten: 11
Lid geworden op: 23 dec 2004 14:59
Locatie: Roosendaal

Bericht door Marg »

effe vergeten.....het begon ook met bronchitus.....en ze twijfelden nog vanwege de klachten of het toch niet astma was....maar toen hij na een maand weer dezelfde klachten had (het hoesten) en had liggen hijgen als een hond met de tong uit de bek....zeiden ze dat het astma was.....
Gesloten