maagzuur overgeven

Forum voor vragen over overgeven, maagzuur, verstopping, diarree en andere spijvertering- en ontlastingproblemen.
Gesloten
danielle b
Kitten
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 mei 2008 20:35

maagzuur overgeven

Bericht door danielle b »

hoi,

een vraagje mijn katten hebben niesziekte gehad we zijn de dierenarts geweest en ze hebben een ab prik en oogzalf
gekregen.
en ze knapte allebei gelukkig snel op maar nu de ene kat is misselijk zou dat kunnen komen door de ab prik ze is verder wel gewoon aktief enzo.
het is een paar keer per dag dat ze maagzuur heeft de ab werkt nog tot dindsdag zou ik afwachten of eerder naar de dierenarts gaan?
ik vind dit wel heel angstig heb mijn vorige kat aan nierfalen verloren en dit begon ook zo hoop dat iemand raad weet
oja ze zijn zes jaar oud

groetjes danielle
Foul Smelling Pig
Lynx
Lynx
Berichten: 181
Lid geworden op: 03 dec 2003 10:08

Re: maagzuur overgeven

Bericht door Foul Smelling Pig »

Alles onder voorbehoud want ik ben geen dierenarts... :roll:

Het kan een reactie zijn op de antibiotica. Kan, maar hoeft dus niet. Een van mijn katten heeft ook nies gehad, maar die heeft daar nooit bij overgegeven. Eet en drinkt ze wel goed? Bel anders even met je dierenarts om het probleem uit te leggen en te kijken wat die te zeggen heeft.

Sterkte!
QVOD PRO VIAE FIT PRO VIA
danielle b
Kitten
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 mei 2008 20:35

Re: maagzuur overgeven

Bericht door danielle b »

dank je ik kan pas om half twee de dierenarts bellen hoop maar dat het de ab is de ander heeft nergens las vast van

bedankt voor je reactie
Gesloten