kittens hebben parfum gedronken :S wat nu?

Forum voor vragen over overgeven, maagzuur, verstopping, diarree en andere spijvertering- en ontlastingproblemen.
Gesloten
yvonnuhh
Kitten
Berichten: 7
Lid geworden op: 10 jun 2008 18:18
Locatie: bakel

kittens hebben parfum gedronken :S wat nu?

Bericht door yvonnuhh »

Ik was vandaag weze werken en toen ik thuis kwam zag ik dat me parfum fles kapot op de grond lag, waarschijnlijk hebben ze er van gedronken,

WAT NU..?
Groetjes Yvonne, Vlinder en Merel.. :D
Gebruikersavatar
Sandra W
Tijger
Tijger
Berichten: 2500
Lid geworden op: 22 mei 2006 08:37

Re: kittens hebben parfum gedronken :S wat nu?

Bericht door Sandra W »

Waarschijnlijk reageer ik te laat om nog echt verschil uit te maken als je kittens vergiftigd zijn, maar je moet direct met de spoedeisende dierenarts bellen en langs gaan. Bij sommige zaken moet je ze namelijk laten overgeven en bij andere juist niet en daar kan je dierenarts je goed mee helpen. Mocht je dit nog op tijd lezen: direct in aktie komen dus! Sterkte!

groeten,
Sandra
yvonnuhh
Kitten
Berichten: 7
Lid geworden op: 10 jun 2008 18:18
Locatie: bakel

Re: kittens hebben parfum gedronken :S wat nu?

Bericht door yvonnuhh »

Ik heb nu 2 dagen aangekeken en ik zie geen veranderingen in hun gedrag dus ik denk dat de schade wel mee zal vallen..
maar als nog bedankt..

xx
Groetjes Yvonne, Vlinder en Merel.. :D
Gebruikersavatar
Sandra W
Tijger
Tijger
Berichten: 2500
Lid geworden op: 22 mei 2006 08:37

Re: kittens hebben parfum gedronken :S wat nu?

Bericht door Sandra W »

Persoonlijk vind ik dat je een enorm risico heeft genomen door het twee dagen aan te zien, maar ik denk dat je geluk hebt gehad en dan ze er niet aan gedronken hebben, want dan waren ze nu dood geweest.

groeten,
Sandra
Gebruikersavatar
Admin
Administrator
Administrator
Berichten: 1913
Lid geworden op: 18 mar 2003 01:33
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: kittens hebben parfum gedronken :S wat nu?

Bericht door Admin »

Aan de andere kant is het hoogst onwaarschijnlijk dat katten van parfum gaan drinken. De geur van een plasje parfum is wel zo sterk (vooral voor katten), dat ze het niet eens zullen proberen, maar er met een boog omheen lopen. Maar, zoals Sandra zegt, je kunt nooit voorzichtig genoeg zijn ;-)
"We moesten de kinderen helaas wegdoen, omdat onze katten allergisch bleken te zijn."
Gebruikersavatar
Sandra W
Tijger
Tijger
Berichten: 2500
Lid geworden op: 22 mei 2006 08:37

Re: kittens hebben parfum gedronken :S wat nu?

Bericht door Sandra W »

Dat klopt, maar ze kunnen zich erna wel gaan wassen en het zo binnenkrijgen, maar gelukkig is het goed afgelopen en dat is het belangrijkste.

groeten,
Sandra
Gesloten