Is het normaal als je kat braakt???

Forum voor vragen over overgeven, maagzuur, verstopping, diarree en andere spijvertering- en ontlastingproblemen.
Gesloten
moniek

Is het normaal als je kat braakt???

Bericht door moniek »

Ik heb een vraagje en hoop dat iemand hem kan beantwoorden: Is het normaal als je kat braakt??? Wij hebben al ongeveer 5 jaar een kat en ze braaktte bijna nooit, maar de laatste tijd braakt ze elke dag. Is dit normaal???

Groetjes moniek
Gebruikersavatar
Muis
Jaguar
Jaguar
Berichten: 615
Lid geworden op: 18 jan 2003 17:40

Bericht door Muis »

Het is niet zo erg als je kat af en toe braakt. Maar als je kat dagelijks braakt, zou ik toch maar even een bezoekje aan de dierenarts brengen. Dit lijkt me namelijk niet echt gezond voor je lieverd.

Succes en sterkte!
Gebruikersavatar
Lotte
Cheetah
Cheetah
Berichten: 959
Lid geworden op: 17 jun 2005 14:11
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Bericht door Lotte »

Moniek, elke dag braken is absoluut niet gezond!!

Braken kan veroorzaakt worden door vanalles. Dus zorg dat je da het goed onderzoekt, soms is de oorzaak heel makkelijk op te lossen, maar het kan ook zijn dat er veel meer aan de hand is.

Ik heb namelijk precies het zelfde probleem, en het braken duide dus op veel meer :(
Ik had het braaksel mee genomen naar de DA. Klinkt misschien wat goor, maar ze kunnen dan precies zien wat er uit komt. Ze zullen namelijk ook vragen hoe het braaksel er uit ziet. Dus gewoon in een boterhamzakje en mee ;)
Als niemand je begrijpt, ben je tenminste geen simpele ziel
Wat gij niet wil dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Gesloten