Irritatie naast vagina

Forum voor alle vragen m.b.t. nierziekten (nierfalen/nierinsufficientie)
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Kyrapip
Huiskat
Huiskat
Berichten: 17
Lid geworden op: 15 sep 2021 07:54

Irritatie naast vagina

Bericht door Kyrapip »

1 van mijn poezen heeft al een paar keer wat irritatie aan haar achterste gehad, 1x zo erg dat ze het helemaal open gelikt en gereden had tot een grote wond ter grootte van €1 munt.
De Da zei dat het anaalklieren waren (pijnstilling gekregen want open was het dus al :shock: )maar ik twijfelde daar eerlijk gezegd aan gezien de plek van de wond, die zat wel ruim een cm naast/schuin onder de anus.
Nu heeft ze weer wat rode huid en irritatie, de vacht is er ook iets weg gelikt, maar het zit toch duidelijk naast haar vagina en niet bij haar anus. Dichter bij de vagina dan vorige keer met de wond.
Ze heeft wel vaak last van constipatie, maar ik heb daar gelukkig wat beter voer voor gevonden zodat dit momenteel redelijk goed lijkt te gaan.

Heeft iemand dit al eens gezien en ervaring mee?


Ik ben nog niet bij de Da geweest dit keer omdat ik al een paar keer iets dacht te zien en dan was het later weer weg, en ze is ook niet zo gefocust op de achterkant zoals toen, qua wassen en likken enzo.
Maar als dit niet snel verbeterd ga ik natuurlijk wel even langs de Da voor onderzoek.

Alvast dank 🙏🏻
Plaats reactie