Onverwacht ernstige nierfalen

Forum voor alle vragen m.b.t. nierziekten (nierfalen/nierinsufficientie)
Plaats reactie
Gizmobritsekorthaar
Tijger
Tijger
Berichten: 1235
Lid geworden op: 06 aug 2012 11:57
Locatie: Arnhem

Re: Onverwacht ernstige nierfalen

Bericht door Gizmobritsekorthaar »

Bedankt annet maar denk dat ik het toch even zo houd. Bloed is minimaal doordat ik zakjes gebruik van proplan ..



Vandaag mochten we afscheid nemen om 14.00u je leeft er naar toe en je bent blij dat je haar toch mog even kan zien voor de laatste x. Helemaal klaar stappen we ij de auto, gaat mijn telefoon . Met de grebbehof of we evt ook andere keer zouden kunnen want caya was nog te bevroren . Nou ik werd echt helemaal naar . Ik snap natuurlijk ook wel dat ze ik vriezers liggen maar Jezus Christus wat een uitspraak ik werd boos en verdrietig tegelijk.
Of we maandag konden. Ik zei niks ervan ik die sneeuw . Nou na overleggen etc zeiden ze dat de achterpootjes nog erg stijf waren en daar evt een dekentje overheen kan . Nou prima zei ik maar zei hoe kan zoiets in godsnaam gebeuren joh! Nou bij hun liggen ze in de koeling van 3 graden en daar ligt ze vanaf woensdag al in . Maar ze was gewoon nog zo bevroren van bij de dierenarts . Mja zijn toch gegaan en zr lag er heel mooi bij, jammer dat ik niet weet hoe ik foto's moet plaatsen .
groetjes en knuffels van Cindy
En mijn 2 kattenkindjes Gizmo en Caya
Fotos van Gizmo en Caya
Gebruikersavatar
Zotvanpoezen
Tijger
Tijger
Berichten: 1440
Lid geworden op: 19 sep 2018 16:19
Locatie: Pajottenland /Vlaams Brabant

Re: Onverwacht ernstige nierfalen

Bericht door Zotvanpoezen »

Gizmobritsekorthaar schreef: 02 feb 2021 17:31 Ik heb bewust niks gezegd omdat ik bang ben voor verwijten en me weeeeeer van gedachten verander . Geb hele nacht gegoogled en echt ik lees een klein percentage positieve berichten maar echt 90 procent negatieve berichten. Ik ben ook niet voor een jaartje verlenging en alsnog dood eraan. Se heeft vannacht 3 x over gegeven en sinds gisteren eet zr niks meer. Ook veel gelezen over dwang voeren na opname etc etc al die heisa . Ik ken caya . En wij hebben tocj belosten haar om 18.20 in te laten slapen om verder lijden te voorkomen . Sorry . Ik hoop geen boze reacties want echt mr hart breekt we huilen de hele dag en hebben een week lang zitten dubben. Maar t is goed zo .
Sorry, ik lees dit nu pas.
Van mij ook geen verwijten. Ik heb het je al eerder gezegd, ik heb het voor mijn Pitoe ook zo beslist omdat ik het haar niet wou aandoen.
Ik wou je nog heel veel sterkte wensen, het was een moedige beslissing...
Rust zacht lieve Caya
viewtopic.php?f=5&t=32802fotoalbum (fotoalbum)

Kopje van Filou (9- 2011), Duvel (4-2012) en Froufrou (7-2015)
Gebruikersavatar
Rik
Tijger
Tijger
Berichten: 7640
Lid geworden op: 24 mei 2014 02:30

Re: Onverwacht ernstige nierfalen

Bericht door Rik »

Wat jammer dat ze dat zo uitblurde dat ze nog bevroren was. Dat had ze inderdaad wat meer tactisch kunnen zeggen.

Maar inderdaad, als ze bij de dierenarts bevroren is dan zal het ontdooien op 3 graden heel lang duren. Daar zal met de timing dus iets misgegaan zijn.

Ziet er wel mooi en rustgevend uit op de Grebbehof.
Grtz, Rik
Bono ♂ & Yuna ♀ ( † Bowy ♀ ) (Fotoalbum)
Gebruikersavatar
Synemios
Tijger
Tijger
Berichten: 5084
Lid geworden op: 29 jul 2010 04:51
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Onverwacht ernstige nierfalen

Bericht door Synemios »

Het had inderdaad wel wat subtieler gekund.
Fijn dat het toch door kon gaan en ze er mooi bij lag.

Misschien heb je hier iets aan m.b.t. je vraag hoe een foto te plaatsen:

viewtopic.php?f=5&t=1922&start=60
Luna & Lizzy(12) Timmy & Indy & Tommy(7)
*Sylvester, Nero, Mickey, Oscar
Groetjes, Denise
Time spent with cats is never wasted!
Gizmobritsekorthaar
Tijger
Tijger
Berichten: 1235
Lid geworden op: 06 aug 2012 11:57
Locatie: Arnhem

Re: Onverwacht ernstige nierfalen

Bericht door Gizmobritsekorthaar »

Nou jongens ik heb de rekening van de euthanasie van caya
Ik wist natuurlijk dat dat niet goedkoop was , had beetje rond gesnuffeld en d8 rond de 80 a 120 euro.

150,10!

Euthanasie 108.62
Verzorging na overleden 41,50
Euthanasol 20% 3x 26,35 en daar achter staat korting

Heel bijzonder . Mja hier gaat t nu verder goed we hebben t een plekje gegeven en maandag haal ik de as op ...
groetjes en knuffels van Cindy
En mijn 2 kattenkindjes Gizmo en Caya
Fotos van Gizmo en Caya
Plaats reactie