Porus One

Forum voor alle vragen m.b.t. nierziekten (nierfalen/nierinsufficientie)
Plaats reactie
floofycats
Kitten
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 nov 2020 17:47

Porus One

Bericht door floofycats »

Goedemorgen,

Is iemand hier bekend met Porus One? Mijn kat heeft extreme nierfalen en zit naast één maal daags Semintra ook aan de Thiafeline voor zijn schildklier twee keer per dag een pil. Ik wil hem dus graag ook Porus One geven, maar er wordt op de website aangeraden dit minimaal 2 uur na medicatie in te geven. Hij krijgt meestal rond 9 uur 's ochtends en 9 uur 's avonds zijn medicatie, en dan rond 11 uur 's avonds wilt hij de Porus One niet meer eten... kan ik Porus One ook 2 uur na de ochtend medicatie geven of neemt hij dan zijn avond medicatie niet op? Hier kan ik niks over vinden op de website, zij hebben het enkel over katten die eenmaal daags medicatie nemen.

Alvast bedankt!
Gebruikersavatar
Synemios
Tijger
Tijger
Berichten: 5080
Lid geworden op: 29 jul 2010 04:51
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Porus One

Bericht door Synemios »

Kan na de ochtend medicatie.
Het werkt sowieso 24 uur en je geeft het maar 1 keer per dag.
De tijd maakt niet uit als er maar 2 uur tussen de porus one en de medicatie zit.
Luna & Lizzy(12) Timmy & Indy & Tommy(7)
*Sylvester, Nero, Mickey, Oscar
Groetjes, Denise
Time spent with cats is never wasted!
Sannajo
Huiskat
Huiskat
Berichten: 24
Lid geworden op: 31 aug 2016 07:22
Locatie: Sint Jansteen

Re: Porus One

Bericht door Sannajo »

Hier ook maar ff reageren voor wat het waard is...Porus One en Add One (het zakje met de zalmsaus) hebben wij ook een korte tijd geprobeerd (zo'n 3 maanden), maar bij ons gaf het geen verbetering in de bloedwaarden en Jody viel toen snel af. Haar eetlust verminderde en haar dagelijkse calorieinname zakte flink. We denken dat dat zou kunnen komen door de inuline die in de Add One zit. Dat werkt blijkbaar eetlustremmend.
Gebruikersavatar
Synemios
Tijger
Tijger
Berichten: 5080
Lid geworden op: 29 jul 2010 04:51
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Porus One

Bericht door Synemios »

Oei dat is niet handig van porus als dat inderdaad het geval is.
Ik gaf het zonder de Add One en hier wel goede resultaten maar ik weet niet of dat toeval is of niet.
Het is nergens meer verkrijgbaar trouwens.
Luna & Lizzy(12) Timmy & Indy & Tommy(7)
*Sylvester, Nero, Mickey, Oscar
Groetjes, Denise
Time spent with cats is never wasted!
Plaats reactie