Onze Yuki lijdt aan chronisch nierfalen

Forum voor alle vragen m.b.t. nierziekten (nierfalen/nierinsufficientie)
Tibby
Poema
Poema
Berichten: 292
Lid geworden op: 23 mar 2020 11:43

Re: Onze Yuki lijdt aan chronisch nierfalen

Bericht door Tibby »

Heel veel sterkte.
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5566
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: Onze Yuki lijdt aan chronisch nierfalen

Bericht door Anne »

Ach wat verdrietig
Je hebt gedaan wat je kon en meer kan een mens niet doen
Yuki kijkt terug op een leven vol liefde en warmte, een plek die hij echt thuis kon noemen, hij had het geluk om een zorgzaam vrouwtje te treffen die alles voor hem overhad, daar kijkt hij vast met dankbaarheid op terug
Heel veel sterkte met de leegte die hij achterlaat en ook alle zorgen rondom hem die nu wegvallen, kan zo confronterend zijn

lieve Yuki rust zacht
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
Ka-tje
Huiskat
Huiskat
Berichten: 17
Lid geworden op: 31 aug 2012 19:17

Re: Onze Yuki lijdt aan chronisch nierfalen

Bericht door Ka-tje »

Wat ongelooflijk verdrietig, zo'n jong en mooi leven.
Heb zojuist je verhaal gelezen en huil met jullie mee... Kan me zo goed voorstellen wat een wanhoop en verdriet dit alles met zich mee heeft gebracht.

Dag dappere Yuki (mijn witte herder heette zo😍).

Heel veel sterkte met dit grote verlies en de leegte die Yuki achter laat 😘
Layth
Huiskat
Huiskat
Berichten: 20
Lid geworden op: 31 dec 2019 14:13

Re: Onze Yuki lijdt aan chronisch nierfalen

Bericht door Layth »

Dank jullie wel :(! Het valt niet mee.

Het is inmiddels al 2 maanden geleden. Ongelovelijk hoe hard de tijd gaat.. maar het verdriet en de pijn blijft. We missen hem zo erg, wat een gemis.. afscheid nemen is mij geen onbekende, maar dit heeft alles wat ik heb meegemaakt en gevoeld overtroffen. Ik ben he-le-maal kapot, nog steeds. Hallucinaties maak ik niet meer mee.. maar ik wil hem zo erg zien en horen. Wat er over is gebleven zijn herinneringen.. en ik droom dagelijks dat ik hem zie, hoor en voel. We hebben besloten om het leven zonder een huisdier te leven.

We hebben geboft dat we hem hebben meegemaakt, de liefde van Yuki.. maar de prijs die daar aanhangt, ik had nooit gedacht dat die zo zwaar zou zijn.

Ik hoop dat al jullie katten een lange en een gezonde leven zullen hebben, dat jullie zo lang mogelijk van ze mogen genieten :)
Plaats reactie