CNF; terugval na 3 dagen spoelen, hoe nu verder?

Forum voor alle vragen m.b.t. nierziekten (nierfalen/nierinsufficientie)
Gebruikersavatar
Zotvanpoezen
Tijger
Tijger
Berichten: 1440
Lid geworden op: 19 sep 2018 16:19
Locatie: Pajottenland /Vlaams Brabant

Re: CNF; terugval na 3 dagen spoelen, hoe nu verder?

Bericht door Zotvanpoezen »

Jouw verhaal raakt mij diep in het hart. Ik kan voelen dat de liefde voor Poes oneindig groot was. Ze zal je ongetwijfeld in jouw dromen komen opzoeken.
Sterkte, Ankie
Rust zacht, Poes
Carine
viewtopic.php?f=5&t=32802fotoalbum (fotoalbum)

Kopje van Filou (9- 2011), Duvel (4-2012) en Froufrou (7-2015)
ErikPhilippus
Tijger
Tijger
Berichten: 1945
Lid geworden op: 20 okt 2015 14:28

Re: CNF; terugval na 3 dagen spoelen, hoe nu verder?

Bericht door ErikPhilippus »

Wat een prachtig en ontroerend relaas Ankie, ook ik heb er tranen van in de ogen.

Ja, de beslissing moeten nemen over een ander leven - dan ben je op een plek waar je helemaal niet wilt zijn, het voelt onwerkelijk en tegenstrijdig, ik ken dat gevoel. En dan die eeuwige twijfel - ik weet zeker dat er veel baasjes zijn die jouw verhaal lezen, dat herkennen.

En toch moet je erop vertrouwen dat dat schurende gevoel gaat verzachten, en dat het stilaan minder pijn gaat doen, en er ook soms fijne herinneringen tussendoor komen. En inderdaad ben je nooit meer helemaal 'heel' - een stukje van jou is meegegaan met Poes. Maar zo is het leven denk ik: onderweg verlies je stukjes, en soms kan je ook weer wat oprapen.

Maar vergeet nooit: dat je dit allemaal voelt zegt veel over jouw hart, vol liefde voor een dier dat jouw is toevertrouwd - en dat gaat verder dan alleen Poes. En dat is precies waar de wereld ontzettend veel behoefte aan heeft. Dus ik zal zeker extra genieten van onze beestjes, ter ere van jullie Poes.
Cerna

Re: CNF; terugval na 3 dagen spoelen, hoe nu verder?

Bericht door Cerna »

Met tranen in mijn ogen lees ik over Poes haar laatste dagen. Allemaal zo herkenbaar.

Ik heb het helaas al zo vaak mee moeten maken en nee, vrede heb je er nooit mee. Wel berusting en vooral besef dat dit echt het beste was. Want je hebt alles voor Poes gedaan wat mogelijk was en dan getuigt het van grote liefde wanneer je ook die laatste, verschrikkelijk moeilijke, stap zet.

Ankie, heel veel sterkte!
Gebruikersavatar
Synemios
Tijger
Tijger
Berichten: 5045
Lid geworden op: 29 jul 2010 04:51
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: CNF; terugval na 3 dagen spoelen, hoe nu verder?

Bericht door Synemios »

Ook ik zat met tranen in mijn ogen nadat ik had gelezen hoe de laatste dagen geweest zijn.
Ik heb het ook meerdere keren helaas moeten laten doen, en het went nooit.
Probeer de tijd te nemen om het te verwerken,
Ik viel na het overlijden van Nero en later ook Oscar in een gat juist omdat alle extra zorgen weg vielen.
De band met een dier dat al langere tijd ziek is is vaak ook nog sterker.
Heel veel sterkte en blijf vooral schrijven als het je helpt.
Luna & Lizzy(12) Timmy & Indy & Tommy(7)
*Sylvester, Nero, Mickey, Oscar
Groetjes, Denise
Time spent with cats is never wasted!
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5568
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: CNF; terugval na 3 dagen spoelen, hoe nu verder?

Bericht door Anne »

Ik wil je ook nogmaals veel sterkte toewensen met het verdriet en alle gebeurtenissen er om heen. Het is al niet leuk om een dier te verliezen maar een ziektebed gun je ook niemand, en alles wat daar bij komt kijken
Het went nooit, het nemen van de moeilijke beslissing, het liefst houden we ze allemaal altijd bij ons, kon dat maar he?
Poes kan terug kijken op een leven vol liefde, warmte en genegenheid, laat dat een troost zijn, daar kijkt ze vast dankbaar op terug

dag lieve Poes, rust zacht, speel met al onze engels
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
Plaats reactie