Simba's diagnose Nierinsufficientië

Forum voor alle vragen m.b.t. nierziekten (nierfalen/nierinsufficientie)
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Rik
Tijger
Tijger
Berichten: 7640
Lid geworden op: 24 mei 2014 02:30

Re: Simba's diagnose Nierinsufficientië

Bericht door Rik »

Ach, wat verdrietig. Het lichaampje van Simba is helemaal op. Ruim een jaar lang met ups en downs. En dan nu uiteindelijk ook nog artrose erbij. Haar lichaampje is echt op. Terechte keuze om dan gewoon met de 'slechte' pijnstilling en ontstekingsremmer (metacam) te kijken of je haar nog een paar fijne dagen of hopelijk weken kan geven. Heel veel sterkte met deze laatste momenten en de knuffels vanuit hier.


Foto's zou je kunnen uploaden naar https://imgbb.com/ en de link dan hier plaatsen tussen [img] tags.
Grtz, Rik
Bono ♂ & Yuna ♀ ( † Bowy ♀ ) (Fotoalbum)
Esmeray1983
Poema
Poema
Berichten: 285
Lid geworden op: 02 jul 2018 16:22

Re: Simba's diagnose Nierinsufficientië

Bericht door Esmeray1983 »

Dankjewel Rik, heel veel knuffels terug van ons! 🌷
Heb net foto’s van de afgelopen 2 maanden toegevoegd. Is het gelukt zo?
Gebruikersavatar
Mleen
Poema
Poema
Berichten: 258
Lid geworden op: 26 jul 2018 11:49

Re: Simba's diagnose Nierinsufficientië

Bericht door Mleen »

Aahh wat een mooierd! Een lief koppie! 😌
Spookje & Nina 17-06-2018
Sammy* 2000-2014
Mikky* 2000-2012
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5434
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Simba's diagnose Nierinsufficientië

Bericht door nellebel »

Wat een lieverdje, dat zie je aan haar mooie oogjes. Een echte knuffelt kont zeker

Verstuurd vanaf mijn GM 5 d met Tapatalk

groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Gebruikersavatar
Rik
Tijger
Tijger
Berichten: 7640
Lid geworden op: 24 mei 2014 02:30

Re: Simba's diagnose Nierinsufficientië

Bericht door Rik »

Wat een schatje :verliefd:

Esmeray1983 schreef: 23 aug 2019 11:44 Is het gelukt zo?
Eigenlijk zou je onderin op insluitcodes kunnen drukken en dan de BBCode link kopiëren bij "Volledige afbeelding (gelinkt)". Daar zitten dan al de [img] tags in. Maar we kunnen de linkjes nu ook goed aanklikken en jouw lieverd zien. (dan zouden de img-tags niet nodig zijn)
Grtz, Rik
Bono ♂ & Yuna ♀ ( † Bowy ♀ ) (Fotoalbum)
Esmeray1983
Poema
Poema
Berichten: 285
Lid geworden op: 02 jul 2018 16:22

Re: Simba's diagnose Nierinsufficientië

Bericht door Esmeray1983 »

Mooi en lief is ze he. Heel bijzonder zacht karaktertje.. ze gaat echt achteruit vandaag.. ze eet niet terwijl ze gisteren om 17h een kruimel mirtazapine heeft gehad en metacam. Vanmiddag overleg met de da, kijken of prednison uberhaupt een optie is of toch een eerder bezoekje 😢💔
Gebruikersavatar
Zotvanpoezen
Tijger
Tijger
Berichten: 1440
Lid geworden op: 19 sep 2018 16:19
Locatie: Pajottenland /Vlaams Brabant

Re: Simba's diagnose Nierinsufficientië

Bericht door Zotvanpoezen »

Eindekijk kan ik mij een gezichtje voorstellen als ik over Simba lees. Wat is ze toch mooi! Geef haar maar een dikke knuffel en een kusje van mij :verliefd:
viewtopic.php?f=5&t=32802fotoalbum (fotoalbum)

Kopje van Filou (9- 2011), Duvel (4-2012) en Froufrou (7-2015)
Esmeray1983
Poema
Poema
Berichten: 285
Lid geworden op: 02 jul 2018 16:22

Re: Simba's diagnose Nierinsufficientië

Bericht door Esmeray1983 »

Zotvanpoezen schreef: 23 aug 2019 12:49 Eindekijk kan ik mij een gezichtje voorstellen als ik over Simba lees. Wat is ze toch mooi! Geef haar maar een dikke knuffel en een kusje van mij :verliefd:
Dankjewel, ben ook hartstikke verliefd op haar schoonheid 😍. Je krijgt een dikke knuffel en kusjes terug van Simbaatje
Sansan
Tijger
Tijger
Berichten: 1104
Lid geworden op: 23 aug 2015 23:28

Re: Simba's diagnose Nierinsufficientië

Bericht door Sansan »

Ohhhh wat een dotje! Echt een meisje! Ik ben gek op half-lang en warme kleuren, en ze ziet er uit als een “instant-Kleef-kruikje” waar jullie zijn is zij.

Wat gaat het nu hard.. ik hoop met heel mijn hart dat jullie dit mooie weekend met het zonnetje nog kunnen gaan genieten!
Sansan
Tijger
Tijger
Berichten: 1104
Lid geworden op: 23 aug 2015 23:28

Re: Simba's diagnose Nierinsufficientië

Bericht door Sansan »

Ah oh Rik!! Easy peasy uploaden!
Ik kan dus nu het forum gaan bombarderen met foto’s van de onze!
Leuk leuk leuk. Ik ga mij nog ff inhouden in mijn topic, simba die schitterd hier nu prachtig en ik vind dat “dit soort wendingen” in topics de boventoon mogen voeren.
Esmeray1983
Poema
Poema
Berichten: 285
Lid geworden op: 02 jul 2018 16:22

Re: Simba's diagnose Nierinsufficientië

Bericht door Esmeray1983 »

Ze heeft net een plonsje diarree gehad en daarna direct 20 gram natvoer op! Alleen toen ik net naast haar ging zitten, stond ze op en liep ze naar de stoel. Zichtbaar niet lekker, hoop zo dat de da snel belt..🙏🏽
Esmeray1983
Poema
Poema
Berichten: 285
Lid geworden op: 02 jul 2018 16:22

Re: Simba's diagnose Nierinsufficientië

Bericht door Esmeray1983 »

Sansan schreef: 23 aug 2019 13:06 Ohhhh wat een dotje! Echt een meisje! Ik ben gek op half-lang en warme kleuren, en ze ziet er uit als een “instant-Kleef-kruikje” waar jullie zijn is zij.

Wat gaat het nu hard.. ik hoop met heel mijn hart dat jullie dit mooie weekend met het zonnetje nog kunnen gaan genieten!
Dankjewel Sansan, ik hoop het ook zo! Maar als het vandaag niet opknapt, ben ik ook blij dat haar broertje haar vandaag al kan opvangen bij de regenboog.. ze is inderdaad zo’n dotje, mazzelaars zijn we met haar ❤️ 16 jaar van kunnen genieten, dat is pas veel geluk in je leven hebben toch?
Esmeray1983
Poema
Poema
Berichten: 285
Lid geworden op: 02 jul 2018 16:22

Re: Simba's diagnose Nierinsufficientië

Bericht door Esmeray1983 »

Trouwens, heel tof hoe iedereen meeleeft, het maakt het echt ietsje positiever voor me, echt dankbaar daarvoor ❤️
Esmeray1983
Poema
Poema
Berichten: 285
Lid geworden op: 02 jul 2018 16:22

Re: Simba's diagnose Nierinsufficientië

Bericht door Esmeray1983 »

Ok besloten dat ik het vandaag doe. Ze verdient dat. Lekker belangrijk hoe ik me voel, zij mag naar haar broertje, de da belt over 10 minuten en dan spreken we een tijd af 🙏🏽❤️💔
Plaats reactie