Attack + Nierfalen bij 18 jaar (dieper slapen normaal?)

Forum voor alle vragen m.b.t. nierziekten (nierfalen/nierinsufficientie)
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Featherr
Jaguar
Jaguar
Berichten: 641
Lid geworden op: 21 jul 2014 23:48

Re: Attack + Nierfalen bij 18 jaar (dieper slapen normaal?)

Bericht door Featherr »

En van een stichting? Zoals Chloe en Aylin?
♥ Chloe & Aylin ♥
† ♥ Minnie, Misty, Gizmo ♥ †
Cerna

Re: Attack + Nierfalen bij 18 jaar (dieper slapen normaal?)

Bericht door Cerna »

[quote="Dinky"]Verwacht dat dat over een maandje weer meer aantrekt qua plaatsbare kittens./quote]
:lol:
Grappig dat je zegt "aantrekt" want we willen toch dat er zo min mogelijk kittens (en volw. katten) in het asiel belanden? Maar ik snap wel wat je bedoelt :-P

Indien een raskat: aan welk ras denk je, Rik?
Gebruikersavatar
Kimm
Poema
Poema
Berichten: 356
Lid geworden op: 07 okt 2015 16:55

Re: Attack + Nierfalen bij 18 jaar (dieper slapen normaal?)

Bericht door Kimm »

Begrijpelijk dat t nu zo stil in huis is. En leuk dat je voor twee kittens wilt gaan!

Vroeg me ook al af of er rassen zijn die je voorkeur hebben?

Wel leuk zo'n zoektocht. Je hebt heel veel kennis dus dat zal allemaal vast goed komen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Groetjes Kim, en heel veel knuffeltjes van Moes en Mila
Gebruikersavatar
Rik
Tijger
Tijger
Berichten: 7659
Lid geworden op: 24 mei 2014 02:30

Re: Attack + Nierfalen bij 18 jaar (dieper slapen normaal?)

Bericht door Rik »

Je bedoeld dan een stichting die ze uit het buitenland haalt? Op zich lijkt dat voor mij nog niet nodig. Ik zat nu nog hoofdzakelijk te kijken naar 2 kittens uit hetzelfde nest maar als ik dat laat vallen dan zijn er denk ik nog wel legio mogelijkheden. Ik heb natuurlijk niet de eis dat ze met honden om moeten kunnen gaan, alleen dat ze goed bij elkaar kunnen. Vandaar dat ik eigenlijk toch nog echt een keer voor kittens wilde gaan. Ik ben ook al een paar (stel) tegengekomen die wat ouder zijn en samen geplaatst zouden moeten worden.

Maar ras ben ik dus ook nog niet helemaal uit. Als het een HTK wordt liefst niet exact hetzelfde Felix-model dat Bowy was maar meer grijs/wit of/en rood/wit. Maar dan moet de print/structuur wel een beetje aanspreken. Verder zat ik naar Main coon te gluren, maar dan hoor ik mijn moeder al zeggen... "O, maar dat geeft veel te veel haren". En dan heb je natuurlijk nog de Brits Lang- en kortharen, Ragdols en Bengalen. En een kruising (of HTK met bepaalde bloedlijnen) kan natuurlijk ook nog. Tsja... je ziet het... ik heb nog veel om over na te denken (en uit te zoeken) :lol:

Voorlopig blijft het bij snuffelen op de kitten te koop site en af en toe eens een oog op marktplaats werpen om me te oriënteren op wat ik graag wil en zoek.
Grtz, Rik
Bono ♂ & Yuna ♀ ( † Bowy ♀ ) (Fotoalbum)
Gebruikersavatar
Kimm
Poema
Poema
Berichten: 356
Lid geworden op: 07 okt 2015 16:55

Re: Attack + Nierfalen bij 18 jaar (dieper slapen normaal?)

Bericht door Kimm »

Savannah's zijn ook hartstikke leuk?! Hahaha
Nee je hebt al heel veel leuke rassen, maine coons vind ik ook echt prachtig.
Die bengaal met wat langere haren op het topic van Erik (de moeder van Amber) vond ik ook echt heel bijzonder mooi.

Je zal vast op een gegeven moment wat tegenkomen waarvan je zegt ja dat zijn ze.
Ben wel heel benieuwd hoe en wat je keuze gaat worden.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Groetjes Kim, en heel veel knuffeltjes van Moes en Mila
Gebruikersavatar
Featherr
Jaguar
Jaguar
Berichten: 641
Lid geworden op: 21 jul 2014 23:48

Re: Attack + Nierfalen bij 18 jaar (dieper slapen normaal?)

Bericht door Featherr »

In het buitenland hebben ze ook kittens ;) Haha.
♥ Chloe & Aylin ♥
† ♥ Minnie, Misty, Gizmo ♥ †
ErikPhilippus
Tijger
Tijger
Berichten: 1945
Lid geworden op: 20 okt 2015 14:28

Re: Attack + Nierfalen bij 18 jaar (dieper slapen normaal?)

Bericht door ErikPhilippus »

Of een Egyptische Mau.... :roll:
Dorien66

Re: Attack + Nierfalen bij 18 jaar (dieper slapen normaal?)

Bericht door Dorien66 »

Erik, jij mag niet kijken!
https://www.katgezocht.com/herplaatsing ... ntie/2840/
Tis er maar een, maar oei, ze keek me wel aan hoor...
Laatst gewijzigd door Dorien66 op 25 mei 2016 20:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Dorien66

Re: Attack + Nierfalen bij 18 jaar (dieper slapen normaal?)

Bericht door Dorien66 »

Hier wilde ik nog even op ingaan...
Rik schreef:Maar het gevoel dat ik Bowy af en toe in mijn ooghoeken zie zitten is er niet meer. Wel de herinneringen, van... goh, daar zat ze vroeger...
Zoooo herkenbaar. Dat heb ik met het overlijden van Roberto ook heel erg gehad. Vooral met zijn plekje onder de carport. Daar stond een tuinstoeltje waar hij de laatste 6 maanden van zijn leven op doorbracht, op een paar oude handdoeken. Ook al stond dat stoeltje daar niet meer, ik heb Roberto er nog zeker anderhalve maand zien liggen. En toen kwamen Abel en Flip en was dat ooghoeken-verhaal over.
Sterkte daar nog even mee en heel veel succes met je zoektocht!
Gebruikersavatar
Nina1967
Poema
Poema
Berichten: 310
Lid geworden op: 30 jan 2015 00:52

Re: Attack + Nierfalen bij 18 jaar (dieper slapen normaal?)

Bericht door Nina1967 »

R,i,p. lieve en mooie Bowy.....ik ben al een behoorlijke tijd niet meer op het forum geweest en schrik er toch van dat je Bowy moest laten inslapen Rik :-(. Mooie, lieve foto's van haar laatste dagen.... Gelukkig geen twijfels over je beslissing en ze heeft een geweldig leven bij je gehad, je hebt zo goed voor haar gezorgd! Blij te lezen dat het goed met je gaat en je je aan het orienteren bent over nieuwe katten. Bowy zal altijd heel speciaal voor je blijven, je eerste poes...dat verandert nooit.
1-9-97-14-7-15 r.i.p mijn lieve pluizebolletje, mijn woezeltje, mijn allerliefste Snoetje
1-9-05-17-3-17 r.i.p mijn liefste vrolijke Mila, mijn booboo
ErikPhilippus
Tijger
Tijger
Berichten: 1945
Lid geworden op: 20 okt 2015 14:28

Re: Attack + Nierfalen bij 18 jaar (dieper slapen normaal?)

Bericht door ErikPhilippus »

Afbeelding

Het portret van Bowy, in pastelkrijt op papier, zoals ik dat gisteren gemaakt heb .

Ik heb het grootste compliment gekregen in mijn prille loopbaan als 'katten tekenaar': het portret van Bowy was een verrassing voor Rik, en hij moest een traantje wegpinken toen hij het portret de eerste keer zag...

Bowy is één van de vele katten op dit forum, die een plekje in mijn hart heeft veroverd - en het tekenen van Bowy heeft dat nog versterkt. Het is mijn wens dat dit portret veel fijne herinneringen aan je lieve Bowy bij je mag oproepen, Rik ;-)

Groetjes,
Erik
Laatst gewijzigd door ErikPhilippus op 03 aug 2017 13:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Rik
Tijger
Tijger
Berichten: 7659
Lid geworden op: 24 mei 2014 02:30

Re: Attack + Nierfalen bij 18 jaar (dieper slapen normaal?)

Bericht door Rik »

Absoluut, die fijne herinneringen zijn er. En dit prachtige portret zal er zeker bij helpen die herinneringen levendig te houden. De gelijkenis is perfect. Mijn lieve lieve Bowy.
Grtz, Rik
Bono ♂ & Yuna ♀ ( † Bowy ♀ ) (Fotoalbum)
Plaats reactie