Lucky en moderin.

Voor vachtproblemen zoals kaalheid, schilfering, etc. en huidaandoeningen zoals allergische reacties, al dan niet samenhangend met ziektes, voeding of medicijnen.
Plaats reactie
jinx857
Huiskat
Huiskat
Berichten: 81
Lid geworden op: 12 jan 2015 20:38

Lucky en moderin.

Bericht door jinx857 »

Lucky heeft moderin gekregen van de dierenarts.
Ook heeft hij nu alleen royal Canin An allergeen.

Maar vandaag toch weer een rode krabplek. Op zijn heup. Ik had de dierenarts een mailtje gestuurd met de info.
Ik kreeg een mail terug met de vraag, of Lucky nog jeukt?
En dat ik maar langs moet komen met lucky en dan overleggen wat nog wel en wat niet meer kan voor Lucky. Ik voel de zwarte donderwolk al hangen. Inslapen. Ik kan wel gillen. Als ik geld genoeg had dan zou hij wel meer willen doen voor het beestje. Maar ja, ik heb beschermingsbewind. En niet veel geld.
Zo denk ik dan weer. Het zijn mijn kindjes en heb alles er voor over. Kan wel janken nu...
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5434
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Lucky en moderin.

Bericht door nellebel »

dan zou ik zeker in overleg gaan met je DA en je bewindvoerder. kan toch niet zo zijn dat je kat ingeslapen moet worden vanwege geldgebrek. als het goed is is daar toch ook een potje voor gespaard door je bewindvoerder? vrienden van ons zaten in de schuldsanering. hun hond was helemaal kaal en ze dachten ook iei dat ze niet naar de DA konden. uiteindelijk bleek daar gewoon geld voor gereserveerd te zijn, hij was onderdeel van het gezin dus dat kon gewoon. arm beestje had er veel te lang mee rond gelopen omdat zij dachten geen hulp te mogen vragen.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5434
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Lucky en moderin.

Bericht door nellebel »

heb je trouwens tabletten gekregen of injectie? guusje heeft astma en bij haar werkt de injectie veel beter als de tabletten. nadat ze eenmalig een injectie had gehad krijgt ze nu nog tabletten als onderhoud. daarvoor alleen de tabletten maar die deden iei helemaal niets.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
jinx857
Huiskat
Huiskat
Berichten: 81
Lid geworden op: 12 jan 2015 20:38

Re: Lucky en moderin.

Bericht door jinx857 »

Hoi ,bedankt voor de reacties.
Helaas doet mijn bewindvoerder niet aan potjes.
Wel heb ik al heel veel aan Lucky kunnen doen hoor.
Gebit laten trekken omdat zijn tandvlees helemaal ontstoken was. (Voor en hoektanden heeft hij nog)
Hij heeft sporimune gehad, apoquel.
Ik denk dat de dierenarts het zelf niet meer weet. Ik zie het nut er niet van in om Lucky weer mee te slepen voor niks. Plus kost me weer consultkosten.
Ik ga weer mailen, dat hij maar per mail moet laten weten wat hij nog wil.
Want ik denk dat ik erg boos ga worden daar.
Hij heeft een keer mijn oude poes in laten slapen, en stond zijn app te bekijken en te lachen..dat vergeef ik m nooit.
Ik ga denk ik verder zoeken voor lucky. Dank voor het meedenken.
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5434
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Lucky en moderin.

Bericht door nellebel »

en anders naar een andere DA voor een second opinion. je moet wel vertrouwen hebben in je arts.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
jinx857
Huiskat
Huiskat
Berichten: 81
Lid geworden op: 12 jan 2015 20:38

Re: Lucky en moderin.

Bericht door jinx857 »

Ik ga inderdaad binnenkort voor een second opinion naar eduvet in Veenendaal.
Plaats reactie