Jeuk, verschrikkelijke jeuk!

Voor vachtproblemen zoals kaalheid, schilfering, etc. en huidaandoeningen zoals allergische reacties, al dan niet samenhangend met ziektes, voeding of medicijnen.
Gebruikersavatar
mittenslief
Tijger
Tijger
Berichten: 1675
Lid geworden op: 04 mei 2011 15:04
Locatie: enschede

Re: Jeuk, verschrikkelijke jeuk!

Bericht door mittenslief »

ja ik bestel altijd stronghold daar
Honden hebben bazen, poezen personeel!
alle katzels: mittens, mr. cat, angel, rover, roosje en mitsie
op de regenboog: Ollie, Simba, Buck
vivako
Kitten
Berichten: 8
Lid geworden op: 29 nov 2014 12:45

Re: Jeuk, verschrikkelijke jeuk!

Bericht door vivako »

Het is geen site maar een gewone dierenwinkel in de Stient. Frontline Combo gewoon te krojgen. Wel peperduur

Grtjs
Vctr


mittenslief schreef:stronghold is wel degelijk via internet te verkrijgen....http://hondenkattenapotheek.nl/vlooien/ ... 6-pipetten
vivako
Kitten
Berichten: 8
Lid geworden op: 29 nov 2014 12:45

Re: Jeuk, verschrikkelijke jeuk!

Bericht door vivako »

Gôh, wat een ingeving. Ze lag dus ziekjes in een donker hoekie van de badkamer. Ze bleef wel eten en drinken (ze houdt van ijsblokjes) en schoonlikken, dus zó ernstig was het nou ook weer niet. De tweede pipet Frontline Combo lijkt toch geholpen te hebben. Ik kreeg een ingeving, kijken of ze rietsuiker opgelost in water, mierezoet, drinkt. En ja hoor. De suiker heeft haar een boost gegeven want ze is nu actiever en komt zelfs bij me zitten. Ze heeft het koud zonder die dikke persvacht. En een eerst! Ze kan toch hoorbaar spinnen. Heel zachies weliswaar. En een andere eerst. Ze neemt een stukkie rijstwafel aan. Ze heeft nog nooit wat geaccepteerd. Het gaat de goeie kant op!
vivako
Kitten
Berichten: 8
Lid geworden op: 29 nov 2014 12:45

Re: Jeuk, verschrikkelijke jeuk!

Bericht door vivako »

Gôh, wat een ingeving. Ze lag dus ziekjes in een donker hoekie van de badkamer. Ze bleef wel eten en drinken (ze houdt van ijsblokjes) en schoonlikken, dus zó ernstig was het nou ook weer niet. De tweede pipet Frontline Combo lijkt toch geholpen te hebben. Ik kreeg een ingeving, kijken of ze rietsuiker opgelost in water, mierezoet, drinkt. En ja hoor. De suiker heeft haar een boost gegeven want ze is nu actiever en komt zelfs bij me zitten. Ze heeft het koud zonder die dikke persvacht. En een eerst! Ze kan toch hoorbaar spinnen. Heel zachies weliswaar. En een andere eerst. Ze neemt een stukkie rijstwafel aan. Ze heeft nog nooit wat geaccepteerd. Het gaat de goeie kant op!
Plaats reactie