Katje wekelijks meenemen

Voor alle vragen over wat te doen als je op vakantie gaat, als je gaat verhuizen of als je je kat wil vervoeren.
Plaats reactie
robingarstman24
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 nov 2022 15:35

Katje wekelijks meenemen

Bericht door robingarstman24 »

Goeiemiddag!

Ik heb in april een kitten gered bij mn oom op de boederij, hij was toen 6 a 7 weken oud, gelijk mee naar mij genomen en voor alles gezorgd wat hij nodig had om op te kunnen groeien in n warm thuis. Ik ‘woon’ zelf op een camping en mn ouders wonen 5 minuutjes van me vandaan dus ik ging om de dag met hem lopen naar mn ouders.

Inmiddels zijn we een aantal maanden verder en loopt ie sinds een kleine 3 weken buiten op de camping, gaat allemaal goed en gaat ook niet aan de wandel naar mn ouders, maar blijft echt rondom de caravan. Nu heb ik sinds een paar maanden een vriend en zou ik ollie (mn kitten) graag mee willen nemen naar hem de helft van de week, ipv dat ik telkens iemand anders hem eten laat geven als ik er niet ben.
Ik ben van zaterdag tot woensdagmiddag weg en het is zo’n 40 minuutjes rijden naar mn vriend. Kitten is niet bang in de auto en het is normaal ook geen probleem als ik hem meeneem naar mn ouders, daar loopt ie rond alsof het zijn huis is. Nu ben ik ondanks alles toch een beetje bang dat hij het misschien niks vind daar.. ookal is het een hele makkelijke kat.

Ik zou graag horen wat jullie ervaring is met het elke week meenemen van je katje..

Liefs,
Robin
Gebruikersavatar
Asse-Poes
Tijger
Tijger
Berichten: 1621
Lid geworden op: 14 sep 2022 20:31
Locatie: Zwolle

Re: Katje wekelijks meenemen

Bericht door Asse-Poes »

Toen ik nog een LATrelatie had, ,nam ik mijn 3 katten elk weekend mee naar mijn vriend.
Ze vonden het helemaal geweldig daar (dubbele aandacht haha)

Zijn tuin was niet katproof, dus ze mochten daar alleen aangelijnd komen.

Probeer het gewoon een keer, als Ollie het echt niks vindt, merk je dat heus wel.
Groetjes van Marina, Bellow ♂ (2010) en Clea ♀ (2013)
Plaats reactie