Poes achterlaten bij mijn moeder

Voor alle vragen over wat te doen als je op vakantie gaat, als je gaat verhuizen of als je je kat wil vervoeren.
Plaats reactie
AmyenChava
Kitten
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 jul 2020 11:20

Poes achterlaten bij mijn moeder

Bericht door AmyenChava »

Ik ga deze week het huis uit en met mijn vriendin samenwonen. Helaas hebben wij een klein appartement in tegenstelling tot een rijtjeshuis met tuin van mijn moeder. Als ik mijn Maine Coon Amy van 4 ga meenemen, ben ik bang dat in haar ongelukkig maak

Vorig jaar is haar zusje overleden door complicaties na een operatie. Amy heeft hier wel een halfjaar last van gehad. Ze at weinig, miauwen, uit raam kijken, verstoppen etc

Het gaat de laatste maanden prima, maar het zit me toch niet lekker hoe ze reageert als ik er niet meer ben. Ik ging mijn spullen naar beneden halen en toen werd ze helemaal bang, miauwen, rennen..

Na het overlijden van haar zusje is dit wederom een verandering. Heeft iemand ervaringen of tips?
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5566
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: Poes achterlaten bij mijn moeder

Bericht door Anne »

Wanneer is ze voor het laatst bij de dierenarts geweest?
Je kan haar ook meenemen en dan kijken hoe het met haar gaat en hoe ze het doet
Mocht de stress teveel worden dan kan ze altijd nog terug naar je moeder
Is ze altijd zo gefocust op jou?
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
AmyenChava
Kitten
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 jul 2020 11:20

Re: Poes achterlaten bij mijn moeder

Bericht door AmyenChava »

Medisch is er niks met haar aan de hand. Ik merk dat ze nu al vreemd doet terwijl ik alleen spullen naar beneden haal en wegga

Ik weet dat katten geen domme dieren zijn. Ik wacht wel even af hoe ze het doet alleen bij me moeder. Beide waren wel wat meer gefocust op mij indd
Plaats reactie