Pension met prive kamer.

Voor alle vragen over wat te doen als je op vakantie gaat, als je gaat verhuizen of als je je kat wil vervoeren.
Plaats reactie
Eertje
Huiskat
Huiskat
Berichten: 46
Lid geworden op: 15 sep 2017 09:44

Pension met prive kamer.

Bericht door Eertje »

Momenteel ben ik mij aan het oriënteren hoe ik het wil gaan doen met de vakantie opvang van woezel en pip. Iemand ervaring met een pension met prive kamer omgeving Utrecht?
Woezel &
Pip
20-09-2017
Gebruikersavatar
Rik
Tijger
Tijger
Berichten: 7640
Lid geworden op: 24 mei 2014 02:30

Re: Pension met prive kamer.

Bericht door Rik »

Geen ervaring. Maar hier nemen ze maar één kat (of stel) per keer aan.
http://delogeerpoes.weebly.com/

Je kunt ze niet thuis laten verzorgen?
Privékamers of pensions zullen met de vakantietijd natuurlijk behoorlijk vol zitten.
Grtz, Rik
Bono ♂ & Yuna ♀ ( † Bowy ♀ ) (Fotoalbum)
ErikPhilippus
Tijger
Tijger
Berichten: 1945
Lid geworden op: 20 okt 2015 14:28

Re: Pension met prive kamer.

Bericht door ErikPhilippus »

Ik heb even gekeken op de site waar Rik aan refereert - maakt op mij wel een goede indruk. Ze zitten ook in de gebruikelijke prijsklasse, want andere dierenpensions, ook met een aparte kamer, zitten allemaal zo rond de € 10,- tot € 15,- per dag/kat. Kom je met Woezel en Pip tegelijk, krijg je wel korting. Voor een wat langere vakantie loopt het natuurlijk behoorlijk op, maar anderzijds is het ook wat waard dat je tijdens de vakantie je geen zorgen hoeft te maken...
Eertje
Huiskat
Huiskat
Berichten: 46
Lid geworden op: 15 sep 2017 09:44

Re: Pension met prive kamer.

Bericht door Eertje »

Bedankt voor de link Rik! Uiteindelijk de keuze gemaakt om Woezel en Pip thuis te laten. Lastige keuze om je diertjes 2 weken alleen thuis te laten, er komt een katten oppas 1x per dag een uurtje langs. Gelukkig hebben ze elkaar en hoop ik maar op het beste ;)
Woezel &
Pip
20-09-2017
Plaats reactie