Kat verhuizen?

Voor alle vragen over wat te doen als je op vakantie gaat, als je gaat verhuizen of als je je kat wil vervoeren.
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9309
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: Kat verhuizen?

Bericht door castratenkoor »

Bij mijn eerste verhuis met katten, werden ze ook van buitenkat naar binnenkat. En dan ging prima. Ik verhuisde in dezelfde straat en op het oude huis bleef het kattenluik. Een van mijn katten bleef steeds teruggaan en sproeide bij de nieuwe buurvrouw in huis en joeg haar eigen katten het huis uit. Dus dat was ondoenlijk.

Daarna voor een kennel gaan sparen en die is uiteindelijk uitgegroeid tot de 10 meter die ik nu hier heb.
6-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolle**
Teun '09 Rik+Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
Gebruikersavatar
Featherr
Jaguar
Jaguar
Berichten: 641
Lid geworden op: 21 jul 2014 23:48

Re: Kat verhuizen?

Bericht door Featherr »

Ik heb twee katten uit Griekenland en dat zijn nu allebei binnenkatten met een ren en binnenkort 2. Ze zijn van de straat gehaald en wonen sinds ze in Nederland zijn echt 24/7 binnen. Zij talen er totaal niet naar. Ze hebben net een paar maanden ergens gezeten waar we geen ren hadden en dan vonden ze het prima om gewoon lekker in 't raamkozijn te liggen en naar buiten te kijken.
Ik zou hem gewoon meenemen.

We zijn net 2 dagen in 't nieuwe huis en de katten vinden het nu al geweldig. Aylin is al in elk verblijf geweest en vandaag is ook de nieuwe ren klaar voor ze. Hier echt nog geen enkele keer gezien dat onze katten (ook onze vorige niet) er moeite mee hebben gehad.
♥ Chloe & Aylin ♥
† ♥ Minnie, Misty, Gizmo ♥ †
Plaats reactie