Twee binnenkatten van 2,5 jr

Voor alle vragen over wat te doen als je op vakantie gaat, als je gaat verhuizen of als je je kat wil vervoeren.
Chrissynino
Huiskat
Huiskat
Berichten: 16
Lid geworden op: 24 apr 2016 20:54

Re: Twee binnenkatten van 2,5 jr

Bericht door Chrissynino »

Kattenluik kom er ook dus ze kunnen zoiezo kiezen

Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9334
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: Twee binnenkatten van 2,5 jr

Bericht door castratenkoor »

Annet bedoelt een kattenluik in je eigen woning, niet een luikje in de schuur.

Tsja met Annet eens - ik steek er geen energie meer in en snap niet zo goed waarom je dit op een forum zet. Dit gaat ver boven mijn pet.
5-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRik**
Teun '09 Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
Chrissynino
Huiskat
Huiskat
Berichten: 16
Lid geworden op: 24 apr 2016 20:54

Re: Twee binnenkatten van 2,5 jr

Bericht door Chrissynino »

Ze mogen niet in de wagen ze kunnen n meter achter hun eigen stenen huis in met vloerbedekking klim krabpalen eten alles is afgesloten ook ik laat ze tog lopen aan n tuig paar x per dag de omgeving zit vol bos geen drukke wegen ofzo hoor ik word aangevallen opdat ik geen goed nl schrijf dat gaat ook ver boven mijn pet wie k ni op heb

Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9334
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: Twee binnenkatten van 2,5 jr

Bericht door castratenkoor »

Ik heb het niet over je gebruik van de Nederlandse taal, ik heb het over de inhoud en de toekomst van je katten.
5-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRik**
Teun '09 Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
Gebruikersavatar
Featherr
Jaguar
Jaguar
Berichten: 641
Lid geworden op: 21 jul 2014 23:48

Re: Twee binnenkatten van 2,5 jr

Bericht door Featherr »

Tja sorry hoor, je komt hier met dat je katten naar buiten moeten want jij wilt geen haren meer in huis.
Ik heb zelf ook in een soort woonwagen gewoond met 3 katten en 1 hond. Ja, dat is een stuk rotter dan in een huis maar geen haar op mijn hoofd die er over na heeft gedacht ze naar buiten te trappen omdat ik geen zin had in die haren.

Ooit bedacht dat die honden die daar buiten lopen katten kunnen haten? Ze dood kunnen bijten, als je geluk hebt, als je geen geluk hebt bijten ze flinke verwondingen en ligt je kat nog minuten/uren te creperen. Ook zullen katten die daar lopen niet heel liefdevol omgaan met de nieuwkomers want het is hun territorium en jouw katten zijn indringers.

Ik ben het eens met castratenkoor, doe lekker wat je niet laten kunt. Ik heb medelijden met je katten maar goed dat heb ik met meer dieren in Nederland.
Je vergeet dat je hier op een forum komt met mensen die ALLES doen voor hun beesten. Mensen die zich jaren inzetten voor zieke katten, die gedragsdeskundige in huis halen als er problemen zijn omdat ze een goede manier van leven willen. En er zijn er maar vrij weinig die hun kat naar buiten laten, doen ze dit wel mogen ze wanneer ze willen IN huis komen.
Ik denk niet dat er hier maar 1 iemand zit, op jou na, die een schuur heeft waar diegene zijn katten in dumpt. 'Ik ga wel eens met ze lopen.'
Wauw, wel een half uur per dag aandacht op 24 uur. Wat lief van je zeg!
♥ Chloe & Aylin ♥
† ♥ Minnie, Misty, Gizmo ♥ †
Chrissynino
Huiskat
Huiskat
Berichten: 16
Lid geworden op: 24 apr 2016 20:54

Re: Twee binnenkatten van 2,5 jr

Bericht door Chrissynino »

Je woont so te horen niet in een zelfde wagen dus en hoe jullie t zeggen zo is t niet heb me da alles gezegd en hoe t eruit ziet en alle honden zitten in hun eigen stal en een poes ook mijn poezen stal ziet er beter uit as sommige huizen waar sommige beesten inleven en half uur per dag ? Maak daar zes x van plus weet ni hoe jou wagen er van binnen uit zag dan maar nergens waar ik ken zitten beesten binnen dat is niet proper daarom zorgen we dat de stal alles heb

Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk
Chrissynino
Huiskat
Huiskat
Berichten: 16
Lid geworden op: 24 apr 2016 20:54

Re: Twee binnenkatten van 2,5 jr

Bericht door Chrissynino »

Ik doe ook alles voor mijn beesten hoor

Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk
Cerna

Re: Twee binnenkatten van 2,5 jr

Bericht door Cerna »

Wat een onzin zeg: dieren in huis is niet proper. Wanneer je er zo over denkt ben je geen huisdieren waard (het woord zegt het al: HUISdieren). Neem een paar konijnen die kun je buiten in een hok zetten.

Ik heb hier 5 katten in huis rondlopen en ja, er ligt wel eens een pluk haren, maar daarvoor hebben ze stofzuigers uitgevonden. En ook mensen maken zooi. Het huis is ten dienste van de mens/dier niet andersom!
Gebruikersavatar
Featherr
Jaguar
Jaguar
Berichten: 641
Lid geworden op: 21 jul 2014 23:48

Re: Twee binnenkatten van 2,5 jr

Bericht door Featherr »

Tuurlijk. Ik weet niet waar ik t over heb ;) en wauw! 3 uur aandacht per dag op 24 uur! Dat is 21 uur niks.

Er valt niet te praten met je. Ik hou er mee op.
♥ Chloe & Aylin ♥
† ♥ Minnie, Misty, Gizmo ♥ †
Chrissynino
Huiskat
Huiskat
Berichten: 16
Lid geworden op: 24 apr 2016 20:54

Re: Twee binnenkatten van 2,5 jr

Bericht door Chrissynino »

Nee b jullie begrijpen mij verkeerd je ben tog n reiziger dan weet jij ook da sommige er geen in de wagen nemen ik Had ze thuis tog ook binnen gewoon? Maar meeste willen ze ni in de wagen plus me vriendin is allergisch daarom kunnen ze ook ni binnen

Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk
Chrissynino
Huiskat
Huiskat
Berichten: 16
Lid geworden op: 24 apr 2016 20:54

Re: Twee binnenkatten van 2,5 jr

Bericht door Chrissynino »

Plus weet niet was zelf ook niet veel thuis dus zijn ze tog al zelfstandig . Waarom zou ik ze dan zielig op n flat laten zitten waar ze constant zitten te janken dat ze na buiten willen? Daar zitten ze eerst tot ze gewend zijn hè en dan kunnen ze gaan jagen rennen hun energie kwijt. . Nee een kleine ren waar ze tegen de rekken omhoog kunnen springen. . Dat is niet zielig? Nee mijne hebben t goed en krijgen het niet slechter hoor 3uur aandacht nou nee ik ben meeste tijd buiten op het vak dus je denk echt verkeerd

Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk
Chrissynino
Huiskat
Huiskat
Berichten: 16
Lid geworden op: 24 apr 2016 20:54

Re: Twee binnenkatten van 2,5 jr

Bericht door Chrissynino »

In die poezen stal zitten ze tot ze de buurt kennen dan kunnen ze overal op en in een de stal in met n Luik dus volgens mij worden ze daar gelukkiger van as hele leven lang door n raam kijken naar iets waar ze ni komen maar wel willen. .

Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Featherr
Jaguar
Jaguar
Berichten: 641
Lid geworden op: 21 jul 2014 23:48

Re: Twee binnenkatten van 2,5 jr

Bericht door Featherr »

Ik ben geen reiziger maar heb wel een kleine 8 jaar in een woonwagen gewoond. En je moet niet zo denken.. dat sommige mensen geen dieren in huis nemen wil niet zeggen dat jij het ook niet moet doen.
Je katten zullen een stuk blijer zijn als ze naar buiten kunnen en in huis! In die stal is er geen kachel en dat is koud in de winter.
Als je ze fulltime naar buiten laat gaan zijn ze sowieso bijna niet binnen. Misschien zijn ze dan die 5/6 uur binnen en de rest buiten.

Mijn vriend was ook allergisch maar mijn katten zijn mee gegaan toen ik bij hem ging wonen. En nu na het overlijden zijn er zelfs weer 2 nieuwe. En hij is helemaal over zijn allergie heen.
♥ Chloe & Aylin ♥
† ♥ Minnie, Misty, Gizmo ♥ †
Chrissynino
Huiskat
Huiskat
Berichten: 16
Lid geworden op: 24 apr 2016 20:54

Re: Twee binnenkatten van 2,5 jr

Bericht door Chrissynino »

Die stal gaat gewoon n kachel in als t erg koud is die hangen in alle stallen

Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Ennakee
Jaguar
Jaguar
Berichten: 726
Lid geworden op: 12 nov 2015 01:16

Re: Twee binnenkatten van 2,5 jr

Bericht door Ennakee »

Ik wil je nog waarschuwen dat wanneer jij ervoor kiest om je katten onbeschermd buiten te laten lopen, ze door verwilderde katten besmet kunnen worden tijdens vecht partijen, met katten aids (Fiv) en katten leukemie (Felv).

Dit zijn twee dodelijke en besmettelijke virusziektes. Die ook onder de (wilde/ zwerf) katten populaties in Nederland voorkomen. Na een besmetting sterft een kat een gruwelijke dood, zonder medische behandeling. Ik hoop dat je hierover nog na wil denken.
Plaats reactie