van solobinnenkat naar boerderijkat met meer katten

Voor alle vragen over wat te doen als je op vakantie gaat, als je gaat verhuizen of als je je kat wil vervoeren.
Gebruikersavatar
Ennakee
Jaguar
Jaguar
Berichten: 727
Lid geworden op: 12 nov 2015 01:16

Re: van solobinnenkat naar boerderijkat met meer katten

Bericht door Ennakee »

:pdtbird: Mooie verhalen over Sylvester en driepoot!! En wat de haan betreft, ja daar moet je voor oppassen....:pdtbird: :boeh:

Zo te horen komt het allemaal dik in orde met jullie beide.

Nog veel plezier..
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6803
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: van solobinnenkat naar boerderijkat met meer katten

Bericht door Dinky »

Wat enorm fijn om te lezen dat het allemaal zo goed uitpakt :-D
Daar kan je alleen maar van dromen ;-)
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5434
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: van solobinnenkat naar boerderijkat met meer katten

Bericht door nellebel »

wat een geweldig verhaal. grote kans dat hij inderdaad toch we lis opgegroeid met katten en mogelijk zelfs op een boerderij. herken het wel een beetje bij mijn gijs. mijn grote bange poeperd. sinds we zijn verhuisd mag iedereen hem zien en aaien (sommigen hadden hem nog nooit gezien omdat hij zich voorheen altijd verstopte) en vorige week ging meneer ineens languit bij schoonmoeder op schoot liggen ronken. ik vond het geweldig maar was ook een beetje jaloers. eerst had ik en mijn man (maar vooral ik) bij hem een streepje voor en zijn aandacht voor ons alleen, nu moet ik het delen met iedereen die binnenkomt want nu vind gijs bijna iedereen leuk
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Plaats reactie