verhuizen na kleine woning voor een jaar.

Voor alle vragen over wat te doen als je op vakantie gaat, als je gaat verhuizen of als je je kat wil vervoeren.
Plaats reactie
soesycat
Huiskat
Huiskat
Berichten: 18
Lid geworden op: 12 feb 2013 23:11

verhuizen na kleine woning voor een jaar.

Bericht door soesycat »

Hoi allemaal,

Ik wil al een tijd verhuizen maar het wilt maar niet lukken om iemand te vinden die wilt ruilen en geschikt woning heeft.
Nu is het geval dat ik woning heb gevonden maar de woning heeft geen tuin maar wel een balkon van 1.35 bij 5.50 en de woning is kleiner dan waar nu woon(waar nu woon heeft afgeslote tuin).
ik weet niet wat ga doen maar heb idee maar wat denken jullie, tips idee zijn welkom!
Na jaren zoeken heb iemand gevonden die van amsterdam na hoogkarspel wilt, allen zijn ruimte is niet helemaal wat ik zoek maar als ik amsterdam woon is kans veel groter dat iemand vind om mee te ruilen en als nog in of rond amsterdam een huis te vinden met tuin.
Driehoeksruil wilt deze persoon niet dus dan komt op neer dat ik daar zeker een jaar moet blijven voor je weer mag ruilen...
Helaas lijkt dit de enige mogelijkheid om te kunnen verhuizen na de plek waar mijn werk/vrienden/familie/hard zit/ten.
Dit betekent dat ik en de katten zeker een jaar in kleinere ruimte wonen... maar dan er na een beter woning zullen gaan.
Ik vind heel lastig, nu is het dat ik ongelukig ben en de katte blij, dan zullen de katten een jaar minder blij zijn en na jaar zijn we allemaal blij.
Help! tips! wat zou jullie doen!

Groetjes soesycat
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: verhuizen na kleine woning voor een jaar.

Bericht door Adriana »

op een afstand is het lastig meedenken..
je hebt vrij lang moeten wachten voordat er een kans was en een ruil van amst naar hoogkarspel is denk ik niet veel voorkomend.
de ruil van amst naar amst zal makkelijker zijn.
dus dit is wel een goeie springplank.

een balkon van 1,35 x 5.50 m is ruim, welke verdieping is dat en dat moet worden afgezet (bijtsterk net van zooplus bv zie tips op het forum voor bevestiging)

een kleiner huis is voor jou overkomelijk, jij weet waarvoor, de katzels (hoeveel..?) natuurlijk niet.
maar als alles bij elkaar blijft dan is verhuizen voor katzels ook weer niet zo'n drama..
en je hebt genoeg hulp van vrienden en familie neem ik aan.

voorzover ik het kan overzien zou ik deze kans pakken, je katzels zullen het heus wel leuk vinden om de wereld vanaf een afgeschermd balkon te bekijken.. ze konden ook al niet uit de tuin, dus dat was ook beperkt.
als ze plasten/poepten in de tuin dan moet je wel genoeg kattenbakken plaatsen (= totaal aantal katzels plus 1 op versch plaatsen).. dat kunnen ook hobbykratten oid zijn..
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
soesycat
Huiskat
Huiskat
Berichten: 18
Lid geworden op: 12 feb 2013 23:11

Re: verhuizen na kleine woning voor een jaar.

Bericht door soesycat »

Heel erg bedank adriana voor je berichtje!

nee deze ruil is erg bezonder en daarom dat ook iets heb van dit is mijn kans!
en inderdaad een goeiespringplank!

Is 1e verdieping en er zit boven mijn balkon ook een balkon, dus kan het goed dicht maken en inderdaad ze zullen uitzicht erg leuk vinden, zit een binnen tuin en veel te zien.
het dicht maken zal geen probleem zijn voor mij, wil ook hoogtes maken dan op het balkon zo dat ze allemaal een plekje hebben om op balkon te kunnen chillen(zijn er 5).
en het idee van hobbykratten had ik ook al in mijn hoofd!

super bedankt voor je reagtie :)
Plaats reactie